Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Tjejer nu måste jag krypa i säng.. Vi hörs imorgon! Sov så gott! Kram

• Skrutt 83

Hej Girls!

Hur står allt till med er idag då?

Fröken: - 1 kg redan, GRATTIS! Jag väger mig MINST 3 ggr om dagen, inte alls bra men kan inte låta bli!

Lusse: Jag tycker inte det är fel att tacka nej till 20000 vill de ha den kommer de ju gå upp lite, som Yoyna sa annars kan du ju sänka priset sen när du haft den ute ett tag!

Yoyna: Härligt med 2 kombi, skönt att ha gott om utrymme när det blir dags för nummer 2!

Här har bilplanerna ändrats rejält, vi var ju helt inne på en kombi, antingen en volvo eller en v50 men när jag och sambon pratade igår kom vi fram till att det är onödigt att köpa så dyr och stor bil nu, han ska ju bila 8 mil när han jobbar så ngt mindre bensinsnålare vore bättre. Vi började därför fundera på golf eller corolla. Vill ju kunna få plats med barnvagn så man inte behöver byta bil snart igen, så jag sökte här på FL och fick svaret att det inte är några som helst problem att få in barnvagn i bagaget på dem utan att plocka isär vagnen.

Så nu lutar det åt en golf faktiskt. Hittade en -06 som hade gått 2500 mil, en silvermetallic för 134900 hos bilhandlare. Vad tror ni om det?

• Skrutt 83

Ja det är verkligen inte lätt att välja bil... Känner mig mer förvirrad nu än innan vi åkte och kollade... Hur ska man kunna hittad en som är perfekt för en och har alla de finesser man önskar? Lika knepigt som att välja barnvagn Flört

• Skrutt 83

Idag har jag inte följt min diet så bra alls.. Ätit aldelles för mkt kolhydrater och unnade mig en glass och lite naturgodis i värmen.. Fy skäms! Glad

Skrev ett inlägg i Elessarios gb och frågade vart hon tagit vägen, fick till svar att hon brukade titta in i tråden men att hon inte hängde med i diskussionerna så att det inte var idé att skriva.. Så det verkar som vi har blivit en syltfisk mindre, det är tråkigt!

Vad ska ni göra ikväll syltisar? För mig väntar myskväll med sambon!

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!

Hur står det till med er? Idag är det vi som fått skitväder, regnet öser ner! Men igår var det faktiskt riktig värmebölja! Idag ska jag åka till skolan och gå på tentagenomgång och förhoppningsvis lyckas överklaga mitt resultat. Sedan var planen att åka och kolla på bil igen, pappa har lovat följa med men nu mådde han tydligen inte bra så han visst inte om han kunde ändå.. Vi får se!

Vad kul att ni tror att golfen blir ett bra köp, det lutar åt den trots allt. Kollat en del på audi A3 också men precis som ni sa misstänkte jag att den var dyr att äga!

Lusse: Ja det är ju superlätt att försäga sig, har haft samma problem jag förrut när jag förklarat varför vi ville ha kombi och större bil.

Fröken: Tack för peppningen! Japp idag ska jag försöka vara duktig! Det är ju alltid jobbigast de första dagarna, då är man verkligen sugen på allt!

Elessario: Klart du ska vara med igen!! Vad kul att se dig här igen! Jag tror att det är väldigt vanligt att man känner så, det är ju det största beslutet man kan ta i livet. Jag tror man måste känna efter vad man verkligen vill, det finns ju inte den "perfekta" tiden att skaffa barn.. Är man redo och känner att man kommer klara av det ekonomiskt så tror jag det är rätt, allt annat fixar man!

• Skrutt 83
    Yoyna: Det är klart att vi syltfiskar håller ihop no matter what! Snart är det dags för en SYLTFISK del 2, bara 25 dagar kvar på denna... Tiden går så fort ändå! Hoppas du kryar på dig snart, inte kul att vara sjuk.. Ja idag är det riktigt godisväder men säger som du, jag ska INTE Skrattande Vågen visade 56.1 idag så buset igår gjorde nog inte så mkt! *glad*
    Duktigt att du klarar av naturdiet, jag fick kväljningar dag 1 Ledsen

Presens: Håller med, skulle aldrig klara sån diet, försökte men kväljde som en galning redan dag 1!
  • Skrutt 83

Näää nu ska jag äta frukost och sen ska jag åka och försöka få min lärare att förstå att han räknat mina poäng aldelles för snålt! Skrattande Wish me good luck! Vi hörs tjejer, ha en bra dag!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Tack för era lyckoönskningar! Pratade med min lärare och han skulle kolla igenom min tenta igen och så skulle jag ringa imorgon, ev. behöver jag bara göra en kompletering. *Hoppas verkligen* Annars blir det imorgon!

Lusse: Överklagan är att man vill att de kollar på tentan igen, man får motivera varför man tycker man borde fått en annan poäng än vad man fått. På så sätt så kan man kanske få ändrat betyg. Denna tenta var upplagd som 2 delar, hade man inte 15 på första så rättar de inte del 2.. För att det generellt brukar vara dåligt resultat på den också då! I mitt fall gick den delen nästan bättre än del 1 så jag bad honom rätta del 2 och sen hoppas jag på att poängen räcker, iallafall till en kompletering så jag slipper omtenta!

Vet inte om A vill att vi ska testa tillsammans, har inte frågat. Ska höra med honom och ge er en uppdatering när jag vet! Vet inte vad jag själv vill faktiskt.. Båda har ju sin tjusning.. Hrmm svårt!

Cia: Välkommen hem! Kul att se dig här igen! Hoppas ni haft trevligt och att ni hade en trevlig midsommar. Ja jag kan tänka mig att det är lite pirrigt nu! Kommer absolut vara skenis varje månad när pillren är slut!

Fröken: Låter absolut som ÄL!

• Skrutt 83
    Fröken: Glömde säga ett stort grattis till framgången på vågen, inte illa! Skrattande Skönt att sockersuget börjar försvinna, det är ju så otroligt skönt när det ger med sig!

Vad tycker ni om FL:s nya design tjejer? Såg att även "flikarna" fått nytt utseende idag!
  • Skrutt 83
    Fröken: Vad skönt att du har motivationen, det är verkligen a och o! Du ska se att du kommer nå ditt mål utan problem! Du har ju världens bästa motivation Skrattande Finns ju inte någon bättre motivation än bebis! Ja det är lite segt de där sista kilona men det klarar du, ibland får man öka motionen lite extra då, det brukar hjälpa! Jo det har faktiskt gått ganska bra idag! Hoppas på fint resultat på måndag!

Vad har fröken för planer för kvällen då?
Svar på tråden SYLTFISK