• Frila2

SYLTFISK

Ha det så bra på jobbet. Jag vaknar väl till ur min dvala vid 16 eller nåt. Och sambon jobbar ju helgen = kväll idag vilket innebär att datorn är min!

Ha en bra dag
    kram

• Frila2

Nää, nu är det ingen inloggad trots att det är "vanlig" tid. Kommer nog sitta uppe länge ikväll. Var så trött att jag sov till 16:30 men gick inte upp förrän 17. Bli väl svårt att somna sedan eh, skojade bara, jag kan sova jämt.
    Funderar på vad jag ska äta men orkar inte laga någonting. Har inte ätit sedan kl 08 när jag kom hem så jag borde fixa någonting men har inte ork/lust.

Ikväll är det Criminal Minds, en av mina favoritserier. Då blir det popkorn eller ev grönsaker med dipp.

• Frila2

Igår blev mitt ex pappa till en lite kille på 48 cm och 3300 g. Jättesöt lite kille med massa svart hår.
    Längtan blev ju inte direkt bättre nu..

• Frila2

Jag är här!!
    Ja, varför ska alla skaffa barn för...
    Åter för en timme sedan ungefär. Hade en matlåda i frysen som tur var, annars hade det nog inte blivit nåt. Sitter dessutom och äter popkorn nu, mmm

• Frila2

Lusse: Ok, han tyckte inte det var en bra idé just nu men det kan ju ändras

Fi: glass är bra för halsen så ät, ät och ät.

• Frila2

Här var det dött. Tänte ta en liten fl-paus i min städning men får väl återkomma helt enkelt.

• Frila2

Fortfarande ingen som vill hänga med mig här en stund.
    Dumma schema som gör att jag bara kan sitta vid datorn när alla andra gör annat...  

• Frila2

hejsan *vinkar*

Jag går på på måndag kväll igen så hela helgen är jag fri, tyvärr jobbar ju G hela helgen så jag är själv. Men imorgon jobbar han en kort dagtur och slutar redan 14 så det är ju bra.

Har ni får och lamm? Bor din mamma långt ifrån dig eller bor du också så ute på landet? Eller, jag inser att man inte behöver komma så långt ifrån stan för det egentligen...

• Frila2

Älskar lamm men får åka ca 40 minuter om jag ska komma fram till "landet".

Vet precis hur det är. Vi jobbar också inom vården båda två. Tur att ni jobbar samma helg iaf. Jag jobbade förra helgen, G jobbar denna och jag jobbar nästa. Kul.

Svar på tråden SYLTFISK