Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Blev så glad idag, jag ska ju hoppa fram en termin så jag blir klar i vår ist för nästa höst (bebis som motiverar) Skrattande Därför har jag ställt in mig på att jag kommer att få skriva magisteruppsatsen själv eftersom ingen av de jag umgås med ska hoppa fram. Idag fick jag dock reda på att en tjej som vi umgås lite halvt med ska hoppa fram så hon frågade om jag ville skriva med henne, känns jättebra! Nu slipper jag nojja för att jag inte kommer klara att skriva själv! Känns toppen!

• Skrutt 83

Fröken: Ja det är verkligen så, förrut hade jag att jag fick äta på lördagen men det ledde oftast till att man bara fick igång suget igen, lagom till att man blivit av med det..  O andra sidan är det bra att unna sig något gott då och då annars blir det ju lätt att det blir allt för mkt när man väl ska göra det. Sen måste man ju få leva också, svårt att hitta en bra balans tycker jag!

• Skrutt 83

Fröken: Blir civilekonom när jag är klar! Skulle nog vilja ha 2 med 3-4 års mellanrum ungefär. Kanske 3 st! hihi Hur många vill du ha?

Lusse: Japp, I will! Fina böcker sån kommer nog införskaffas till A sen också!

Thulan: Nää men det är väl inte fel.. De borde kanske skriva i en 07 tråd istället.

• Skrutt 83

Fröken: Låter som en bra lösning med 2 gotte, kanske ska ta och göra så jag också! Bra idé med en ny 08-tråd och sen fortsätter vi girls här, oavsett verkstadsstart! Snart är det dags för en ny syltfisk tråd också! Time flyes!

Lusse: Tack så mkt!

• Skrutt 83

Sovgott Cia! Klart att vi vill höra om alla symtom och håller tummarna för att tanten dyker upp!

Nu ska jag umgås lite med sambon innan sängen kallar! Ha det bra tjejer! Ses imorgon, godnatt, kram!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Är precis hemkommen från att ha varit och provkört en massa, phu detta är verkligen inte lätt.. Golfen var jättefin men förälskade mig lite i en toyota auris, men den finns inte begagnad den kom nämligen i år så en sådan blir det inte.. Lutar åt att det blir en Golf ändå!

Yoyna: Grattis till viktminskningen!

Lusse: Har gett dig lite tips på nyttigare tacos i den tråden! Skrattande Ska också äta tacos idag, my favourite!

Thulan: Vad härligt med en massa shopping *avis*

Cia: Åhh vad spännande, håller tummarna stenhårt!

Fröken: 1 hg + är ingenting att bry sig om du ska se att det och lite till är borta imorgon igen! Hoppas det går bra på jobbet idag!

Fick inte komplettera tentan så det blir till att skriva om i augusti men det känns ok, är en ganska viktig kurs så jag vill känna att jag kan det bra!

• Skrutt 83

Vilken nivå det har blivit i 08-tråden! Men jag håller med er tjejer, finner ingen mening med att de som redan startat hänger där, och det är nog därför det inte dyker upp nya. Är för en ny tråd även om jag 99% av tiden kommer hänga här med er!

Lusse: Jag har verkligen ingenting emot att du kommer prata med oss om er tjuvstart, tvärtom jag kommer glatt heja på och hålla tummarna! Vi är ju många som hoppas på tjuvstart, denna tråd är ju för att vi ska kunna peppa och stötta varandra i vårt och torrt oavsett när det blir verkstadsstart!

Håller med om att vi måste dra ihop till Syltfisk-träff sen! Skrattande

• Skrutt 83

Cia: Ja SJÄLVKLART får du det! Skulle inte acceptera ngt annat! Glad Som jag skrev ovan denna tråd handlar ju egentligen inte om start 08 det är ju en tråd för oss som lärt känna varandra och är till för att peppa och stötta! Eller hur?

Förstår att du kommer krypa på väggarna, inte lätt att inte tänka på det! Min mens har inte heller dykt upp.. Den kommer alltid ons el tors. Har kommit fre morgon en gång.. Fundersam Så troligtvis dyker den nog upp imorgonbitti men hoppas gör man ju! Äter ju pillren fortfarande så chansen för ett pyre är väl sisådär 0!

• Skrutt 83

Yoyna: Man måste få unna sig något gott ibland, annars orkar man inte hålla på! Beundrar sig för att du klarar de hemska shejkerna.. Ska hjälpa kusinen att flytta på lördag så då kommer det nog bli nån form av snabbmat men men.. Blir det så så är det bara att ta nya tag! Åt faktiskt lite naturgodis idag, smarrigt!

• Skrutt 83

Yoyna: Ja det känns lite tråkigt men men.. Kommer nog bara behöva plugga hårt i 2 v och sen kan man ju alltid läsa böckerna i solen! Skrattande

Svar på tråden SYLTFISK