Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

ÅÅhh vad skönt, nu har det där irriterande inlägget tagits bort. Läste i en annan tråd att det var i många trådar denne person lagt ut länkarna och jag är väldigt glad att jag inte kollade länkarna, det var tydligen bilder på djurplågeri.. Hur kan man vara så sjuk? Tur att denne tycks ha stängts av!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas ni haft en bra midsommar, vår blev lyckad trots ett himla trist väder! Igår var vi hemma hos kompisen och fick kika på hennes lilla kille som bara är 1 ½ vecka gammal. Så himla liten och söt! Blev alldeles svag när jag såg sambon med honom i famnen.. Jag vill också ha en liten bebbe, NU!! Så behöver jag säga att bebissuget är på topp?!

Frila: Vad otäckt, jag hoppas knölen försvinner, du ska se att det inte är någon fara! Jag har också en knöl som jag ska kolla upp, jag har fått remiss till radiumhemmet på Karolinska för punktion (heter det så?) När de går in men nål för att dra ur vätska ur den. Har inte vågat mig dit ännu, hatar nämligen nålar men ska tvinga mig dit. De på vårdcentralen sa att de inte trodde det var någon fara men att om jag kände mig orolig så skulle jag åka dit så de fick kolla upp den ordentligt.

Yoyna: Jag har faktiskt inte heller följt hennes tragiska öde, jag tar så otroligt illa vid mig när man läser om sådana sorliga och orättvisa saker att det är bättre att låta bli..

Cia: Härligt med semester, några särskilda planer?

• Skrutt 83

Frila: Knölen sitter in under käken, den är rörlig, jag kan nämligen "flytta" upp den på nedre delen av kinden. Läkaren trodde det kunde vara en fettknöl eller en körtel. Ja som du säger hade man haft en knöl i bröstet hade man ju varit hysterisk! Nää du ska se att den inte är farlig men det är ju bra att du är så uppmärksam och kollar upp den!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er, själv är jag helt slut! Har precis rensat garderoberna och donat här hemma och ska straxt kila iväg och handla lite mat. Invägningen imorse visade väl vad jag förväntat mig, hade gått upp en del över midsommar. Min nya startvikt blev 57.2. Hur gick det för er tjejer? Känns lite tungt idag att vara nyttig, är sugen på precis allt, blir alltid så när det är den tiden i månaden (skyller även lite av på det, man samlar ju vätska då) =D Har haft så otroligt mkt att göra idag att jag inte hunnit äta, blir så arg på mig själv, det är ju döden för förbränningen, den är säkert på 0...

Thulan: Vad spännande med huset!! Har ni bestämmt hur ni vill göra?

Lusse: Vad duktig du är som pinar i dig den där hemska drycken, skulle aldrig klarat det.. Vad tråkigt att det ska vara så sjukt dyrt att fixa till sina tänder, förstår att du blir tveksam till hur du ska göra. Om det är något som du verkligen vill så är det nog värt pengarna, du kommer ju ha dem resten av livet. Söt body!! Så kul att köpa bebiskläder! Grattis till förlovningen!

• Skrutt 83

Yoyna: Tråkigt att du inte kommer kunna hänga här så mkt de närmsta veckorna men hoppas det går riktigt bra med renoveringen!

• Skrutt 83

Hej Fröken! Hur står det till med dig idag? Ja det var inte kul att ställa sig på vågen idag.. Hade iofs gått ner 2 hg men kändes ändå lite tråkigt eftersom jag hade gått ner mkt mer innan midsommar men men.. Det här ska bli en bra vecka!

• Skrutt 83

VIKT-LISTAN

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: 66.4 - totalt: +0.3
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2

• Skrutt 83

Girls jag har nu fixat plus! Skrattande  Har lagt till er i adressboken och skapat en mapp och lagt upp bilder på mig och sambon men det verkar inte fungera... Hur gör jag så att den mappen blir synlig? Jag lägger till bilden men inget händer.. Nå nån som vet hur jag ska göra?

• Skrutt 83

Eftersom jag nu har plus så kan jag ju passa på att snygga till listan igen! *stolt*

VIKT-LISTAN

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: 66.4 - totalt: +0.3
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2

• Skrutt 83

Lusse: Hoppas det gick bra på jobbet, härligt att du han titta förbi hos sambon en snabbis Glad Förstår att det blir dyrt när det är både barn och bröllop på g! Men det kunde ju vara värre utgifter att spara till, eller hur Flört Har lyckats hålla mig från att shoppa loss men det är nog bara för att jag har två (snart 3) små i omgivningen att shoppa åt!

Såg du mitt inlägg ovan? Vet du hur jag gör för att kunna få upp mappen som endast är för er i adressboken? När jag laddar upp bilden händer inget alls.. Bilden för stor? Har du lust att göra mig en super tjänst att kika in i mitt galleri och se om du endast får upp standard bilderna eller om du får upp en mapp som heter "vi två".

FUM är nya BIM
Svar på tråden SYLTFISK