Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Frila: Min sambo är en riktig velapa så vet inte om jag kan säga att han gör framsteg tyvärr. Jag kommer nog snällt få vänta, vågar inte hoppas på ngt. Vi kommer ju köra avbrutet så det är ju iallafall ett litet framsteg men inget att hurra för.. Vill höra honom säga att han vill ha barn med mig nu! =D Trevligt med personalfest, tråkigt att du är allergisk måste vara jobbigt!

Fröken: Bra jobbat! Jag har också tjuvvägt mig både idag och igår.. Idag stod vågen på 56.2 så har gått ned 1,2 kg jag med! Kommer säkert gå upp lite igen under midsommar men ändå!

Lusse: Vad duktig du är som ska träna idag igen! Mysigt det låter med långprommis och bad.

Själv har jag fått jätteont i knät så träningen är lite hotad, ska försöka ta en promenad iallafall.. Så typiskt, jag som vill springa!

• Skrutt 83

Presens: Välkommen tillbaka! Hur står det till? Hur går det med renoveringen och bebisplanerna?

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Vad har ni för planer för dagen då? Själv skulle jag verkligen behöva städa och tvätta, rensa garderober, baka, och göra klart tackkorten mm men har ingen ork.. Ska försöka ta tag i det iallafall.

Lusse: Vad duktig du är som ska träna idag igen! Jag tog en prommis igår men knät krånglar fortfarande så jag får nog avvakta med springningen tills nästa vecka. Bilen verkar ju rymlig och väldigt prisvärd! När åker ni till Oslo?

Fröken: Åhh läste också det där receptet, mums! Ska försöka baka idag tills i morgon, ska baka rimbobullar (bullar med smörcreme i) såå goda!

Frila: Skönt att prata ordentligt, håller med om att sängen är en plats där man pratar bra, som du säger så har det nog betydelse att man inte behöver titta varandra i ögonen samt att man är utelämnade till varandra. Vi pratar nog bäst där men även väldigt bra när vi är ute och promenerar!

Cia: Jobbigt att bilen dröjer.. Vi ska nog åka och kolla på bil på måndag! *Jippi*

• Skrutt 83

Lusse: Vilken go kille du har! Mysigt sätt att bli väckt på! Vad mysigt att komma iväg i midsommar, ni skulle åka med era vänner och deras lilla bebbe va? Det lär ju inte hjälpa bebissuget =D!

Ja jag blir så irriterad på knät, det får bli bättre snart. Är riktigt deppig och irriterad idag.. Jobbet har missa att betala ut för ett pass, så jag har fått 1000 kr för lite, sen har jag insett att jag nog måste sälja hästen i höst.. Jag har inte råd och tid nu när jag ska läsa dubbelt.. Snyft! Sen lite annat tjafs! En riktig skitdag med andra ord!

Hur känns det att snart vara förlovad då? Pirrigt?

• Skrutt 83

Hej syltisar!

Tack för allt stöd alla goa tjejer, det värmer verkligen!

En riktig skitdag kan inte annat än att bli värre va? Jag fick reda på att jag fick underkänt på sista tentan också.. Känns riktigt jobbigt, men jag ska överklaga och se om jag kanske kan få upp den annars blir det omtenta i augusti. Men men imorgon blir det nog bättre! Tycker så synd om mig själv idag så jag sitter här på FL och unnar mig lite godis (fy på mig!), får bli stenhårt på måndag efter midsommar och bakisdag =D

• Skrutt 83

Lusse: Nää stackars lilla pippi, jag blir alldeles sorgsen, tur att den inte behöver lida något mer iallafall! Nää inget allvarligt, har bara insett att min ekonomi och tid inte går ihop. Jag ska försöka se över om jag kan låna ut honom istället för att sälja. Vill inte släppa iväg min älskade lilla pålle, han är så go.. Verkar coolt det där med bebisspråket! Hoppas ni får en toppen midsommarhelg och att förlovningen blir mysig!

Fi: Vad härlig bebismässan lät, hoppas det är någon i stockholm snart. Vad härligt med semester, bröllop och besök i Sverige. Hoppas ni får riktigt mysigt. Nära vänner som gifter sig?

Thulan: Jag kommer läsa en extra kurs, den kommer jag läsa på halvfart hela hösten på kvällstid. Så det är bara en extra kurs och det är i undersökningsmetodik. Jag har läst en kurs tidigare som jag kan tillgodoräkna mig så när jag läst denna så kan jag hoppa fram en termin och bli klar i vår ist. Har samma motivation som dig, ju fortare jag är klar ju fortare blir det bebis!

Cia: Grattis till jobbet! Vad härligt!

Vad har ni för planer ikväll då tjejer?

• Skrutt 83

Lusse: Hehe vad bra att vi är fler som syndar =D Vi får peppas efter helgen och vara jätteduktiga framöver, eller vad tycks? Stackare, inte kul att ha mensvärk, hoppas du snart mår bättre!

Frila: Ja vissa dagar borde man inte gått bra men man får se det positivt, morgondagen kan bara bli bättre! Vad har ni för midsommarplaner? Härligt med Gilmore och cola, är också ensam med katterna, sambon dricker öl med några kompisar. Ska nog sätta på någon bra film och sen komma i säng tidigt.

• Skrutt 83

Frila: Okej, men ni får säkert en mysig midsommar ändå. Blir det bara ni 2 eller ska ni fira med några? Ja det är inte kul att sova själv, sover alltid sämre när sambon är borta, men det är bara att vänja sig eftersom han kommer jobba skift! Skönt att du snart har semester och skönt med långledigt. Ska ni hitta på ngt kul? Sambon min har semester 3 v nu så vi ska kolla på bil i veckan, det ska bli kul!

• Skrutt 83

Frila: Låter som en trevlig midsommar tycker jag! Ja man vänjer sig nog. Åhh vad underbart att åka till Santorini, jag älskar Grekland!

Lusse: Jag har också dåligt samvete så jag är grymt peppad för nästa vecka. =D Vad duktig du är som städat! Klart ni ska ha skumpa!

Fröken: Låter som en perfekt midsommar! Min kväll blir lugn, sambon är och dricker öl med polarna och jag kollar lite på tv och hänger på FL =D Härligt att ha en kväll med sambon, hade jag också hoppats på men tjii fick jag!

• Skrutt 83

Fröken: Ååhh vad kul med bebissaker! Låter jättegulligt juh! Nu börjar ni få ett lager. Jag har inte köpt ngt ännu, har varit påväg att köpa gravidtidningar men vill nog ändå köpa min första när det faktiskt finns ett litet pyre där inne.

Svar på tråden SYLTFISK