Inlägg från: presens konjunktiv |Visa alla inlägg
  • presens konjunktiv

SYLTFISK

Jo, alltså de som håller på att inseminera nu säger att de inte direkt stod i någon kö, och att det tog ungefär fem månader från första samtalet till första inseminationen, men det kan ju ändras, det är så jag menar.

Bad grammar makes me [sic!].
  • presens konjunktiv

God morgon. Hur är det med er idag? Har jag missat något viktigt?

• presens konjunktiv
    Skrutt 83 skrev 2007-05-24 12:46:00 följande:
    Lusse: Ååhh vad glad jag blev när jag såg den statistiken, hoppas det blir så för oss också! Ja vi måste verkligen ha en sådan mammaträff sedan, tänk att det är ju faktiskt inte så långt bort! Förstår att du har lite ångest att behöva släppa bilen men som sagt har man bebbe som motivation blir det alltid lite lättare! Känner igen det där med att de inte lyssnar när man bestämmer ngt, blir tokig på sånt!Fröken: Vad kul att ni hittat en vagn som ni båda gillar! =) Ceroxen blir nog perfekt! Så glad att din sambo blivit så positiv.Cia: Låter som riktiga graviditetssymtom, känns som det blir ett + för dig denna månad! *håller tummarna*!Frila: Hehe bra idé det där med att glömma gummit, men kanske inte så kul att inte kunna mysa under hela semestern.Fi: Vad kul att ni kanske kommer flytta hem. Det tycker jag du ska göra så vi kan ha massor av FL-träffar!Presens: Hej, det var ett tag sen! Varit på semester? Hur går det med bebislängtan?
    Japp! Och bebislängtan är borta efter en vecka av hur, var, vart och varför-frågor.
  • presens konjunktiv

Ja, vi var i Paris. Och den är väl inte borta på riktigt, den är snart tillbaka.

• presens konjunktiv

Alltid kul att vara saknad, Fröken. Och grattis till betyget, Lusse!

• presens konjunktiv

Inte nog med alla undrar hur en syltfisk ser ut, nu ska vi dessutom behöva grubbla över hur en skengravid syltfisk ser ut.

• presens konjunktiv
    Skrutt 83 skrev 2007-05-25 15:53:26 följande:
    Presens: Haha ja vilken syn!! Typ som en guppi med mullig mage tror jag =)
    En röd en. För sylt är ju alltid jordgubbssylt, eller hur?
  • presens konjunktiv

Sov gott, Frila.

Vi måste eventuellt också köpa en ny bil...

• presens konjunktiv

Hej!

Jag hoppas att allt är bra med er. Jag har inte hunnit läsa i fatt, och kommer väl aldrig att hinna det.

Do something scary; the payoff is awesome!
  • presens konjunktiv

Det är bra med mig. Jag har varit lite off på sistone, och inte orkat engagera mig i någonting, inte ens att hänga här.

Det går framåt med renoveringen. Badrum och sovrum kommer att bli klart under semester, och eventuellt nästa etapp av grunden också. Håll tummarna för att det blir bebisplanerande på riktigt i december/januari.

Jag har gått upp lite igen, men har börjat ta tag i det på nytt. Nu är det bara midsommar, ett trettioårskalas, en miniresa och två sextioårskalas kvar av  viktfällorna. Gah!

Do something scary; the payoff is awesome!
Svar på tråden SYLTFISK