SYLTFISK
fi: ja det är det verkligen. Förhoppningsvis är vi nästan klara med det vi vill tills det är dags att flytta...*önsketänkande*
fi: ja det är det verkligen. Förhoppningsvis är vi nästan klara med det vi vill tills det är dags att flytta...*önsketänkande*
Vet ni vad, tjejer? Idag är det 7 månader kvar till start för oss... Hjälp, vad jag längtar...
Ha det så bra, goa underbara tjejer!
Självklart menar jag åtta månader... Belv lite fel här i vin-yran...'hihi'
skrutt: Oj då... Har du så lite kvar i skolan? Va skönt! SJälv har jag snart 2,5 år kvar. Så det blir max 1.5 kvar när bebis kommer, beroende på hur lång tid det kommer ta att bli gravid. Bara att vänta in sambon nu då?
Jobb för mig ikväll... Tråkigt som f*n... Händer hos dig då?
fi: Gud va skönt att sambon din är så med på noterna. Jag får nästan lite dåligt samvete för att ha "tjatat" mig till ett ja. Men sen vet jag ju ändå att han behöver en push, annars skulle jag vara 45 innan han blir redo... Härligt att ha ett datum att se fram emot nu... Är det okej om jag ändrar ditt datum i TS?
lusse: Gulligt med bebiskläder. Fin pik ifrån "mormor"...'hihi'
cia: lilla du får inte lämna tråden. Vi behöver lite nojjande här i tråden ju 'hihi'.... Förstår att det känns jobbigt nu de första månaderna med avbrutet, men förhoppningsvis så kanske det lättar lite efter några månader....kanske...
ang. karlar i köket, så vet min knappt var köket är. Jo, det är där man kan bre mackor och värma oboy och kanske koka en korv någon gång... 'hihi'
såg en EL city jet med citykorg i racing red igår å jag älskar den vagnen. Sambon tyckte den va ful men färgerna va häftiga. Så han tittade ialafall på den.... STOOORT FRAMSTEG för N.
N=sambon... (börjar släppa lite på min anonymitet)...'hihi'
lusse: men tjejen, inte deppa så. Du kan ju ge ditt barn trygghet ändå. Känn efter vad som känns rätt för er. Om det inte känns bra, vänta då, men om det känns bra, så kör på. Det ordnar sig...
lusse: Jag har inte heller allt fixat... Men min längatn är alldeles för stor... Önskar att jag inte längtade så som jag gör...
Jag pluggar ju fortfarande (om bebis vill komma när vi vill då). Har 2.5 åår kvar nu. Sambon har fast jobb. Så vi kommer klara oss, men det blir ju inte pengar i överflöd...