min dotters kille!!!
Vad ska jag göra.. Min dotter komm hem med sin "nya" kille och han var muslim och kom ifrån Azerbadjan.. Inte för att jag har nåhot emot utlänningar men man har ju hört hur de behandlar sina tjejer.. Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra.. Min dotter komm hem med sin "nya" kille och han var muslim och kom ifrån Azerbadjan.. Inte för att jag har nåhot emot utlänningar men man har ju hört hur de behandlar sina tjejer.. Vad ska jag göra?
du kan inte tvinga folk skulle det vist stå där *måste vara trött*
"Nej du jag har en underbar man!"
Jag har väl inte påstått att din man behandlar dig illa heller. Jag skrev "ofta".
"Om killen skulle vara en urgullig kille som behandlar hennes dotter bra varför inte chansa?"
Eh, va? Det kan hon väl inte veta innan? Det var ju just därför jag skrev att jag inte tyckte att hon skulle chansa. Klart att man inte visar sitt rätta jag det första man gör, om man nu är våldsam.
"hur hade det varitom han hade varit svensk hade det gått bra med att ge det en chans då? "
Beror på hur svensken ser ut.. Har han röda ögon och ser allmänt sliten ut, så knarkar han förmodligen.
Och nu är det ju så att svenska killar inte har samma syn på kvinnor.. Men självklart finns det idioter överallt.
Knarkar denna killen eller sysslar han med olagliga saker?
om inte:
Men jag tycker ändå att det är lite väl att ta i och orättvist mot killen om han nu inte skulle vara en dålig människa! Menar att man få ge en chans til att lära känna människor först och sen döma om man tycker att dem är bra eller dåliga enligt en själv och sånt kan man ju inte avgöra efter 1-2 gångers mötande!
Jag har släkt och kompisar som är gifta med svenska och dem är lyckliga varför ska jag ex komma med ord som jag tycker inte att han är den rätta för dig?
Fortfarande. Svenska män har inte samma syn på kvinnor som muslimska män har. (eller män från andra kulturer)
Varför ska man ta den risken? Tror du inte att man kommer ångra sig något då? När dottern efter andra träffen blivit våldtagen och mördad. Nejdu, hellre dömer jag andra än riskerar något sådant.
men om jag med säkerhet visste att killen var 100 % juste, självklart. Det har ju ingenting med utsidan att göra.
Det är nog inte så lätt att vara förälder när dottern ska ut och träffa grabbar. Man kan inte vänte tills man känner honom om man misstänker att han inte är bra för dottern. I dagens samhälle finns för många rötägg där man får agera snabbt innan något händer.
Sen är det tyvärr så att i den umgängeskretsen jag ingick i innan jag blev sambo var inte invandrarnas attityd mot oss tjejer den bästa. Varför vet inte jag, men så är det.
det sista inlägger var till vinga!
Åke i sverige har 12 åringar sex för att dem vill det om du nu inte visste om det det är inte många som följer byxmyndig regeln!
Vem har du sett eller hört att den haft sex med en 12 åring?
Skyll inte på oss för att vi är främlingsfientliga, vår kultur går helt enkelt inte att kombinera med islam.
Jag skrev ju till och med det, att jag dömer honom. Jag gör det.
För jag vet hur det är. Jag har gått i skolan och sett hur människor beter sig. Och inte är det vackert.. Och TYVÄRR (måste jag säga) är det invandrarna som beter sig värst.
Vi säger så här, mojoriteten av invandrarkillar beter sig illa mot tjejer.
Minoriteten av svenska killar beter sig illa mot tjejer.
Alltså är risken större att hon blir illa behandlad av en invandrare än en "riktig" svensk.
Jag är rasist, som du först trodde.
Nej, man kan inte krossa några hinder och därigenom förena västerländskt modernt välfärdssamhälle med islam.
Lev i verkligheten, och sluta lyssna på Mona Sahlin.
Ge dig.
TS.
Vad du ska göra? Lär känna killen. Återkom när du vet vad han går för. Om du fortfarande vill få råd då.