min dotters kille!!!
Vad ska jag göra.. Min dotter komm hem med sin "nya" kille och han var muslim och kom ifrån Azerbadjan.. Inte för att jag har nåhot emot utlänningar men man har ju hört hur de behandlar sina tjejer.. Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra.. Min dotter komm hem med sin "nya" kille och han var muslim och kom ifrån Azerbadjan.. Inte för att jag har nåhot emot utlänningar men man har ju hört hur de behandlar sina tjejer.. Vad ska jag göra?
Just det! Jag kan ju inte bestämma åt andra, jag måste genast lämna forumet...
Lysande sickan.
det barn ser det lär dom sig..
Du skrev:
"så håll dig på avstånd och låt dem ha ett förhållande utan att både den ena och andra partern lägger sig i. Sen om dem inte kommer överens eller om hon nu skulle behandlas illa då kan du INGRIPA med all rätt!"
Sen skriver du till Åke:
", men vet du vad det är ju inte ditt problem eller du som ska avgöra vem som ska vara tillsammans med vem.... Folk kan la föra sin släkt vidare hur dem vill du förväntar la inte dig att dem ska be om lov från dig innan!"
Hur i allsindar kan det vara så att du får lov att vädra dina åsikter, men inte Åke?
Vet ni vad. Nu är det faktiskt så att muslimska män ofta har en pissig syn på kvinnor.
Visst, killen kanske är världens gulligaste, men varför chansa?
Och varför är det sååå dåligt av vissa att anse att det kanske inte är helt säkert? Misstankarna kommer ju trots allt någonstans ifrån, tror ni på allvar att det bara är ett dumt påhitt?
Man vill tro gott om alla, men alla är inte goda. Så jag kan förstå din oro.
Håller med vingar...
Våra misstankar kommer någonstans ifrån. Svenskar kan också bete sig illa, det kan alla. Men när majoriteten av muslimer man träffat på varit direkt nedtryckande mot det kvinnliga könet är man inte direkt positiv till dem.
olgas vadå tycker du att föräldrarna borde välja partners åt sina barn? Mina föräldrar har alltid hållt sig på avstånd och gör det fortfarande eftersom ju mer dem är i ens relation desto mer sabbar dem. Det var inte ens illa menat inlägg men du får gärna hållapå rasisten åke, det gör mig inget serdu!
det barn ser det lär dom sig...
Jag håller inte på någon...
Mina föräldrar hade inte uppskattat om jag träffat någon som tex knarkade eller höll på med olagliga saker eller en man de misstänkte betedde sig illa mot mig.
det barn ser det lär dom sig...
Svarar angående det du skrev till någon annan.
En svensk som man misstänker skulle bete sig illa mot sitt barn vill man väl inte låte henne eller honom träffa? Likaså med invandrare.
Man ska inte lägga sig i för mycket, men man ska nog lyssna på sin magkänsla.