Vad har du på Ctrl + V nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
Chippet var tänkt att både användas i datorer och syntar, men kom inte att användas i någon synt förrän 1997 då den SID-baserade Sidstation kom, skapad av företaget Elektron. Efterfrågan var stor men tillverkningen av Sidstation-syntar upphörde 2003 eftersom chippen tagit slut.
Now that's just rude...
Det ska ju vara massa rumpstrutar!
This is the closest thing to crazy I have ever been
Feeling twenty-two, acting seventeen,
This is the nearest thing to crazy I have ever known,
I was never crazy on my own...
And now I know that there's a link between the two,
Being close to craziness and being close to you.
Trodde att vi var bästa vänner men jag hade visst fel....
Intel Core 2 Duo E6320
Jag skulle väcka 1-åringen och ta med henne och följa 7-åringen
Min älskade lillebror ligger på sjukhus :(. Stackars Jonathan. Mamma ringde imorse och berättade att de fick åka in akut inatt med honom för hans blindtarm hade brustit. Klant, han har haft ont sen i torsdags men vägrat gå till läkaren typ. 'Äh, det går över' säger han hela tiden, men så brast den inatt och han bara låg och skrek så mamma ringde ambulans (tur att jag inte bor hemma hade varit livrädd).
Han opererades inatt/imorse och det hade gått bra. Mamma var med men sen var hon tvungen att åka till jobbet.
Jag var ju hos Mahin så Mikaela (Jonathans tjej) kom in till stan så åkte vi till SöS och hälsade på honom. Haha, samma avdelning som jag legat på alla tre gångerna! Så jag hittade. Kände till och med igen ett par syrror.
Vi var väl där i en och en halv timme ungefär. Jonathan var mest trött och snurrig av all morfin och antibiotikan han fick intravenöst. Han fick i alla fall en Kalle Anka pocket av mig :D.
Tror han måste ligga kvar minst tre dygn just för att den hade brustit, om den inte hade det hade han fått åka hem imorn, men men. Mamma och dom åker ju till Tyskland på fredag så det blir väl jag och David som får köra hem honom från sjukan, men det gör inget :)
Coolt egentligen att vi fick inflammationen när vi var lika gamla, eller jag hade inflammation när jag var 18, 19 och 20 år. Hehe, men ändå han fyller ju 19 i sommar. Är det nån mer än jag som har haft blindtarmsinflammation TRE gånger innan de tog bort den!?
David är och hämtar sin "leksak" som han har beställt från internet. En radiostyrd minihelikopter!?! Haha, han är för rolig. Så den ska han ha och surra runt med här hemma :P.
Han frågade även om jag ville ha en mjukglass, fast jag undrar hur tusan han ska få hem två mjukglassar och köra bil samtidigt...
Haha, mitt dagboksinlägg hade jag visst kopierat :)