• Kristin89

Vad har du på Ctrl + V nu?

Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
    Eller den dödar lite tid iaf

Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?

• Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?
  • Ankmor
    Ankmor skrev 2007-06-02 10:49:53 följande:
    Detta är absolut inget påhopp, men jag får intrycket av att du inte läst början av TS, så ser du att det var en olyckshändelse som blev en "välsignesle"... "Måste vara en killes mardröm men samtidigt finns kondomer" i TS står det "27:e november 2004 blev jag gravid efter att kondomen spruckit med ett krogragg... "
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Heobaldia

Friheten är inte en frihet från plikt och ansvar utan en frihet till att handla ansvarsfullt.

• Ankmor

Jag hatar detta. Känslorna som bubblar runt innuti mig. Allt ska bort! UT från mig! Men det kan man ju inte bestämma själv, det kommer och går lixom. Men jag vill inte ha dom längre. Jag hatar det. Känslor för någon, något ellerför vad som helst! Jag hatar det... Det är som en förbannelse som inte går att stoppa eller kasta någon motbesvärjelse på, en som är medfödd. Känslor; HATAR DOM! Man blir alltid sårad eller krossad om man har känslor för någon annan. Förhoppningsvis blir det bra igen men inte alltid. Vänner är det enda jag kan lita på. Fan ta alla som lurat mig. Jag ska aldrig lita på någon kille som säger dom där tre orden... Orden som förändrade mig, fick mig att leva och till sist dö igen. ”Jag älskar dig”. Jag vill nog inte höra dom orden igen.

FAN! Anklaga mig inte för att låta emo. Jag vet; Allt handlar inte om mig. Men skit i mig då. Jag har ett problem som jag inte kommer tala om för er. Jag vet att jag måste handskas med det själv. Det finns inget någon annan kan göra för mig så det blir bra. Mitt problem är mitt problem. Ingen annans. Ingen ska få veta. Jag kanske råkar säga det men då måste jag vara väldigt trött eller väldigt deprimerad.

Jag och musik och vänner. Inget annat. Jo, hästar. Dom lyssnar alltid ^^. Bästa vänner vi två Johanna. Du är den jag litar mest på i denna grymma värld. Annars finns det ingen jag pratar om allt med. Du känner mig in, ut å igenom... <3 För alltid vi två...

Musiken hjälper mig att förstå vad jag har för känslor. Jag blandar typ det dom sjunger om och får fram något som antingen är okej eller helt dumt. Oavsätt är det en anledning till att deppa. Jag gillar det på ett sett... Att deppa menar jag... Det lixom hjälper mig att tänka mer. Även om jag inte ska tänka så mycket. Men jag mår bättre på ett sätt efteråt, dåligare på ett annat... Men men, världen är som den är, inget att göra åt. Man får leva vidare eller bara vara... Skita i allt eller göra förändringar.

(det verkar vara min 13 åriga dotter som varit inne innan mig, ska ta ett litet snack med henne om detta... )

• Aangiee

1. Yssa
    2. mexisis
    3. MammaFia
    4. lindac77
    5. Snutte
    6.Blekingetösen
    7.Erese
    8. Bettiz
    9. Poesi
    10. Fyrklovern
    11. Millan1985
    12.

• Ankmor

ett lösenord

• Heobaldia

Jag har fått en leksaksbil av Lasse ner i bynden har fyra hjul och är en gammal Ford Sephyrjag kör med den in under borden parkar den i blomsterjordengör ett grönt garage av alla bladTänk om mamma då fick se mig skulle jag få skällmen hon jobbar hela dagen fast hon kommer hem ikvällhoppas att hon inte ser att jag har byggt en motorvägi bokhyllan av gammalt fint porslinSitter vid vårt middagsbord och serpappa häller upp ett stort glas ölmen han vet inte om att jag tankat med hans rombäst att lägga sig och sova och var snällJag har fått en leksaksbil av Lasse ner i bynden har fyra hjul och är en gammal Ford Zephyrjag kör med den in under borden parkar den i blomsterjordengör ett grönt garage av alla bladSitter vid vårt middagsbord och serpappa häller upp ett stort glas ölmen han vet inte om att jag tankat med hans rombäst att lägga sig och sova och var snäll

Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?