Vad har du på Ctrl + V nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
Prinssesan1
Criss Angel
Hmm, skall man verkligen gå ut och gå med vagn när stormen just fått ett träd att krossa en bil i närheten...
Då kanske jag slipper ta ställning till om jag verkligen kan ta med en liten pojke i för stora omatchade kläder till öppna förskolan
And my heart beats like a drum (all night)
flesh to flesh, one to one (and it's alright)
And I'll never let go cause
there's something I know deep inside
You were born to be my baby
and baby, I was made to be your man
- Lågutbildad = högst en praktisk linje på gymnasiet, men oftast bara grundskola
-check
- Har ett onyanserat språk och stavar dåligt
-check
- Har levt på bidrag större delen av sitt liv-
- Har betalningsanmärkningar-
- Har tatueringar och/eller piercingar
-check
- Röker, i värsta fall även under graviditeten och när barnet är fött
-check
- Dricker mer alkohol än genomsnittet av samma kön och ålder, i värsta fall även under graviditeten-
- Tidig sexdebut (ung. före 16 år)
-check
- Tidig första graviditetet (ung. före 22 år)
-check
- Barn med flera olika pappor, som inte är med och tar sitt ansvar. I värsta fall måste faderskapen fastställas med DNA-test-
- Klädsel: antingen utstuderat slampig, d.v.s. högsta klackarna, kortaste kjolarna och mest urringade linnena. Alternativt smutsiga, trasiga, urblekta kläder i fel storlek, typ löst sittande sweatshirts och träningsoverallsbyxor-
alternativ 1-check
- Hår: antingen hemfärgat i någon flammig, onaturlig kulör, ofta platinablont eller sotsvart, som personen själv tycker är skitsnygg. Eller så har personen gett upp helt, och håret bara växer och växer och hänger i tovor, eller hemklipps rakt av-
svart hemfärgat i tovor.-check
- Är fet och slapp i hullet, såvida hon inte är narkoman. Då är hon onaturligt mager i stället-
slapp-check
- Åldras onaturligt tidigt. Får massor av rynkor och benskörhet runt 30, och sista mens runt 40-?
- Kommer från en liknande bakgrund, d.v.s. uppväxt med en ensamstående mamma, ett antal styvpappor som kommit och gått, halvsyskon och styvsyskon...
-check
And damn proud
jodå de va speciellt. De allra bästa va att få ha total kontroll o styra ALLT själv! Att de kunde gått åt pipsvängen hade man inte riktigt tid att fundera över... Men de gick ju bra iaf!!!
panntofflor, rollebör, hossor, ebblemos
Vi tvättar ungefär lika mycket, både våra egna och varandras kläder