• Fiaflopp

Vad gör man om donatorn hoppar av...

Jag vet at det inte finns något att göra,det är bara så fruktansvärt att jag måste få skriva av mig...hoppas det är ok.

Detta var vår sista chans,det visste jag,vi har inte de 60-65.000 det kostar att åka till Finland för...inte en gång till då vi redan har lån på 120.000 för ett barn som aldrig kommer....heller inte de 2 åren vi har kvar i kön i Sverige utan egen donator  känner jag,vi har försökt så mycket och så länge så jag orkar inte helt enkelt.

Det blir ett liv utan barn,vad det nu blir för liv...

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att donatorn kunde ha sagt till tidigare så jag hade chans att skaffa en ev ny ängel som kanske velat hjälpa oss!

Vad gör man av livet?

• Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...
  • miss maple

FIA: Det förstår jag mkt väl. Känns som att för varje sak i allt det här som ändras åt nåt håll känns det svårare att ställa om sig.
    Hoppas du förstår vad jag menar.

• Fiaflopp

Förstår hur du menar!

Känns så hopplöst!

• miss maple

Usch ja.
    Bara att hoppas att tiden går fort fram till i höst.

• uniMog

Fia - du får tillbringa sommaren på min altan med kaffedrinkar medan jag hysteriskt försöker komma i form inför hösten

slut på ideer.
  • Fiaflopp

Ååh vad du är go pejgan,tackar och bockar och accepterar inbjudan med glädjeGlad

Fast om du tar en kaffedrink utan kaffe (vi låtsas att det är kaffet som avgör ) så kan du väl joina mig på ett par? Vore trevligt!

Jag försöker kika på dina kort men inte ser du stor ut??

• Fiaflopp

Hittade viktminskningsbilderna,GUD vad duktig du har varit!
    Lika duktig som jag för jag har också gått ner 15 kg

• uniMog

Klart jag joinar på en kaffedrink Eller två..tre...fyra...Oskyldig

man kan säga såhär...
    här är jag när jag började:

och här är målet:

slut på ideer.
  • uniMog

och du ser ju vaaansinnigt smal och snygg ut *ser sjukt avundsjuk ut*

slut på ideer.
  • Fiaflopp

kanonfina bilder ju!!

På mina bilder är jag fet på bröllopet ju...
    Det är billderna innan bröllopet som är mitt mål men snaaaart är jag där *glad*

Vad skoj,då bestämmer vi det,kaffedrinkar på pejgans altan,punkt slut

Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...