• Fiaflopp

Vad gör man om donatorn hoppar av...

Jag vet at det inte finns något att göra,det är bara så fruktansvärt att jag måste få skriva av mig...hoppas det är ok.

Detta var vår sista chans,det visste jag,vi har inte de 60-65.000 det kostar att åka till Finland för...inte en gång till då vi redan har lån på 120.000 för ett barn som aldrig kommer....heller inte de 2 åren vi har kvar i kön i Sverige utan egen donator  känner jag,vi har försökt så mycket och så länge så jag orkar inte helt enkelt.

Det blir ett liv utan barn,vad det nu blir för liv...

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att donatorn kunde ha sagt till tidigare så jag hade chans att skaffa en ev ny ängel som kanske velat hjälpa oss!

Vad gör man av livet?

• Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...
  • Fiaflopp
    Pejgan skrev 2007-05-03 08:47:00 följande:
    Fiaflopp, jag frågar här också: är det HELT kört även om ni hittar en donator på studs?
    Nej det behöver det inte vara men då ska hon vara godkänd annars tar det 1 år till tror jag.
    Fy vad det känns det här...att det kan göra så ONT
  • Joan of Arc

Har inget råd eller bra svar, vill bara sända en styrkekram eller två.

• Fiaflopp

Håll tummarna nu...säger inget mer förräns jag vet!

• Maura

Nej!! Lilla, goa Fia -det här är bara inte sant. Hur kan folk vara så elaka och okänsliga? Hoppas att kan tolka ditt sista inlägg som om det kanske finns hopp i alla fall? Det måste finnas en lösning för er..Tittar in på fl under dagen för att se hur du har det. Stora kramar M

• asdf987

Fiaflopp: håller tumme för dig, vad den än nu är med tanke på ditt sista inlägg!!!
    sänder även kram till dig!!!

• Tingiling

Åh, Fia, känner så med dig. Kan lite föreställa mig känslorna du har.
    Men finns det hopp?

Mångamånga varma kramar. Livet är INTE rättvist.

• Fiaflopp

Nej livet är inte rättvist för en del...tyvärr.
    Eventuellt finns det hopp,väntar på att  telefon ska ringa...

• Bling1975

Ville bara skicka en kram, IVF karusellen är verkligen inte rättvis och vi slits mellan hopp och förtvivlan. Mitt enda råd till dig är att inte ta några förhastade beslut. Sörj färdigt först så kan ni fundera vidare vid ett senare tillfälle. Då kanske ni vill vara kvar i kön eller börjar känna för adoption men stäng inga dörrar ännu. Jag hoppas verkligen att en liten fe dyker upp för er! Kram

Stitch älskade sin Lilo
  • Fiaflopp

DET LÖSTE SIG!!!

Den underbara människan som hjälper oss får själv ge sig tilkänna här och ta emot alla rosor,kramar och allt vad hon är värd!!

Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...