• Fiaflopp

Vad gör man om donatorn hoppar av...

Jag vet at det inte finns något att göra,det är bara så fruktansvärt att jag måste få skriva av mig...hoppas det är ok.

Detta var vår sista chans,det visste jag,vi har inte de 60-65.000 det kostar att åka till Finland för...inte en gång till då vi redan har lån på 120.000 för ett barn som aldrig kommer....heller inte de 2 åren vi har kvar i kön i Sverige utan egen donator  känner jag,vi har försökt så mycket och så länge så jag orkar inte helt enkelt.

Det blir ett liv utan barn,vad det nu blir för liv...

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att donatorn kunde ha sagt till tidigare så jag hade chans att skaffa en ev ny ängel som kanske velat hjälpa oss!

Vad gör man av livet?

• Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...
  • Fiaflopp
    Jag och älsklingen på SRF 2003

Så vill jag se ut igen...om man ser nåt,den såg så liten ut ju...
  • Fiaflopp

Det gick att klicka på den så blev den större

• uniMog

Vad coola ni är!

och rent konkret: När ska vi dricka kaffedrinkar? Räcka ut tungan

slut på ideer.
  • Fiaflopp

coola paret,det är vi detFlört

Ja men visst,vi måste ju bestämma nåt,det vore jätteskoj!

Ska vi inviga våra gubbar i dom eller ska det bara vara vi?
    Kan väl kanske vara skoj om din gubbe också får träffa oss så ser han på riktigt vilka fina människor hans underbara fru hjälperFlört

• uniMog

Min man är socialt missanpassad Nej men han har svårt att träffa människor han inte känner (vilket leder till att han aldrig lär känna folk...) men ni är jättevälkomna till oss båda två om ni vill. De kan ju leka med fyrhjulingen eller nått

Jag har bläddrat lite i almanackan och närmast i tiden ser det ut såhär: söndag ledigt, kristi flygare och helgen efter det upptaget, 2-3 juni ledigt, nationaldagen ledigt, 9-10 och 16-17 ledigt, midsommar och en vecka framåt upptaget, Sen är det inget inlanerat förrän i augusti

slut på ideer.
  • Fiaflopp

2-3 juni låter ju kanon...då kan vi värma upp till SRF som vi åker till den 5-e

Min man är också blyg inför okända människor men mata honom med et oar öl så funkar det
    Och den därfyrhjulingen leker han nog gäääärna med!

• uniMog

2-3 juni inprickat!

Öl - check!
    4-hjuling - check!

slut på ideer.
  • Fiaflopp

Skrev in i almanackan nu: Kaffedrinkar hos pejgan så det är spikat

• uniMog

*noterar besök på Martin Olsson för inköp av kaffedrinkstillbehör*

Jag upptäckte i helgen att jag inte tål sprit förresten  2 glas vin och en drink och jag var sjuk HEEELA söndagen

slut på ideer.
  • Fiaflopp

Åh nej vad tråkigt,sånt där är ju barnsjukdomar...har inte du haft dem redanFlört

Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...