• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • Mullvaden

Förstår att du har fullt upp, 3 underverk! Ska vi spika onsdagen, Mimmimarlin? Jag skickar ett sms till BA ifall hon inte är vän med sin internetuppkoppling än...

• Mimmimarlin

ja vi kan höras på sms och bestämma vad vi gör beroende på väder och vind

ska nu ner till havet för årets första dopp

• Mullvaden

Hej allihop! Vill bara önska en glad midsommar! Hoppas vi ses nästa vecka!

• BAndersson

hej vänner gladmidsommar till er alla
    krammmmmmmmmmm

• sommarlek

Glad midsommar! Vi är nu hemma! Varmt, svettigt men jättetrevligt! Hörs efter helgen!

KRAM

• Mimmimarlin

välkommen hem sommarlek!

trevlig midsommar!

• BAndersson

Hej flickor ...hur var eran middsommar? Vi var inomhus hela dagn sen blev lite ute och trevligt....igår för första gång drack jag ordentlig (delad en flaska vin med Niclas sen jätte gått Irish cafee och slutlingen white russian mmmmmums)
    lille Dante e vaken från kvart över sju men tack vara niclas som e hemma så man kan turas lite....... hur gick för er sommarlek och 3 underverk med semester?!! saknar er alla . Hur går det med damklubben denna vecka? Förmodligen ska vi ha semester vecka 27 och vecka 29 kommer min mamma och Dantes födelsedag så det e lite svårt för mig att komma ut så jag hoppas på en träff denna vecka .
    krammmmmmmmmmmmmmm

• 3 underverk

Hej på er tjejer
    Kom hem igår kväll, idag har man ett tvättberg att plöja igenom och så är det alla förberedelser inför Hannahs allra första födelsedag imorgon.
    Tänk att det redan har gått ett helt år sen hon föddes??
    Vart har denna tiden tagit vägen???????????????
    ha det så bra stor KRAM

• 3 underverk

hej

idag fyller hannah 1 år

grattis älskling

tänk för 1år sedan låg man på bb

Svar på tråden Pitty Panna