Pitty Panna
Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi
Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi
Grattis till lille Hannah visst e tiden går skrämande för fort om några veckor e Min lille älsknings tur att bli ett år ...oj oj oj Det ska vi fira ordentlig
kram
Grattis på ett-års dagen Hanna !!!!!
Hur firar ni dagen?
Helt galet vad tiden går! Känner mig redan nostalgisk över året som gått och att spädbarnstiden snart är över!
KRAAAAAAAAAAAM på dig!
Grattis, Hanna!!! Visst har man bebis-separationsångest!! Nu är de ju inga bebbar längre!!!! Ugh!!!
Vi firade en mysig midsommar hos kompisar som nyss flyttat till nybyggt hus. Alla i hela området verkade fira midsommar hemma och Storebror och hans vilda kompis träffade en tjej som gjorde dem tama som små lamm...
Känner ni för att gå ut och käka onsdag kväll? Eller kanske torsdag?
ut och äta låter gott onsdag passar mig bäst men kan nog även torsdag.
Måste kolla med mannen (men naturligtvis låter det makalöst trevligt ! Vi är dock rätt slut efter semestern (öhhh
), så kvällarna är lite intensiva just nu! Vet inte vad det är med lilla damen, men hon har haft en par riktiga skrik och gråtattacker - helt otröstlig. vet inte vad det är.....
Nästa vecka skulle passa mig bättre, men boka ni så hänger jag på om jag kan.
KRAM
kan nästa vecka med
hej hej
jag kan både ons och tos men ons passar bäst ..tyvärr nästa vecka jag kan inte
BA och jag bestämde just att det blir imorgon och på Gertrud eller vad den hette.Mullvad vill du boka bord?
kl 19 skulle jag kanse ochså säga
Bord är bokat till kl 19 imorgon!!! Ska vi ses utanför fem i? Kolla gärna www.tantgertud.se Synes!!!