• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • 3 underverk

Hej
    Vi tar det nästa vecka hos mig i stället
    Vilka dagar kan ni då????

• BAndersson

måndag eller tisdag verkar vara bra för mig dessotum har jag bil .... usch det e jobbigt med hostande mullvaden. Idag var vi hos läkare angående långvarit hostande och det verkade vara en slamigt hostande inget annat (inget astma) så vi kör en annan hostmedicin + bricanyl så hoppas vi att de kommer att släppa sig
    Sommarlek vi tar klart en annan fikaplats som va inte trångt och denna gången om alla mår bra och det ska va soligt ta vi utomhusfik

• Mimmimarlin

Nu ÄR vi hemkommna från Mallis allt gick toppen

• BAndersson

Mimmimarlin Välkommen hem gumman . Så skönt att ni hade så bra där ...så nyfiken att höra om detaljer
    Måste säga att glömde skriva att nästa vecka tisdagen kan jag inte men andra dagarna utom fredag det ser bra ut så länge.
    Hur går det med er mullvaden och 3 underverk hoppas att ni mår bättre. Nu är det andra natt som dante sover hela natten utan att jag behöver amma men herregud han e så j*kla pigg och glad vid 5 halv sex tiden ....puhhhhhhhhh men man kan inte klagar eller hur?!
    kram

• Mullvaden

Hej gott folk!!! Hoppas allt är bra med alla! Här är läget något bättre, bortsett från att alla är vakna på nätterna, suck. Lillskrutten har bara ytterst lite hosta kvar så om ni vill får ni jättegärna komma hit imorgon! I så fall är ni välkomna kl. 10 som vanligt. Vad sägs?

• BAndersson

oj va roligt för oss funkar perfekt och ville gärna
    kram

• sommarlek

Om et är ok att lilltjejen är snorig så kommer vi gärna!

• Mullvaden

För min del är det OK! Jag räknar med er imorgon! Synes!!! Hoppas ni snart slipper ögoninflammationen, 3 underverk. Jag hade det för några månader sedan och man ser ju verkligen för j-g ut!!!!

• Mullvaden

Vill bara säga att jag nog inte är hemma förrän 10 imorgon. Har precis varit och handlat och kycklingen var slut. Nygrillad beräknas vara klar vid halv - kvart i tio imorgon bitti!

• BAndersson

yummi ...om du ska till caroli då kan vi går tillsammans

Svar på tråden Pitty Panna