• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • sommarlek

Shit Mullvarden, vilken resa! Det är ju en mardröm att hamna i bilkö utan mat till barnen. Här är det lite så och så (herregud vilket gäng ! Lilltjejen har jätteförkylning OCH ögoninflammation (bläääääääääää), så nu åker jag väl på det också. Måtte vi bli friska och krya till lördag när vi åker. Det känns som om det räcker med ett visst resesällskap (ja, ni vet vad jag menar va?) och att jag inte pallar med sjuka barn också.

Var iallfall på en jätte trevlig tjejmiddag igår så lite energi fick jag av det!

Hoppas vi kan ses i veckan, annars får det bli efter midsommar (guuuuuuuuuuuud vad tar tiden vägen ). Då får vi ses både med OCH utan bebisar (damklubben).

Många kramar från mig.

• Mullvaden

Ja, det var INTE kul!!! Har ni bestämt nå'n träff den här veckan? Är väldigt sugen på att träffas men får avvakta bebbens dagsform. Hooppas ni får supermysigt på semestern, sommarlek!

• Mimmimarlin

Vilken tur du kom ut på Mullvaden,Vi åkte också sträckan helsingborg- malmö i fredags, tog lite längre tid än vanligt(ca 1 timme )pga vägarbete stundtals stod ju helt still.

Ska vi satsa på nästa vecka att träffas,vilka dagar kan ni?

• 3 underverk

Usch vilken mardrömsresa mullvaden.
    barnen slutar skolan nästa vecka så jag vet inte vilken dag vi kan ännu, men bestäm ni så hakar vi på om vi kan.
    Är det fint väder kan vi träffas ute???

• Mullvaden

Nästa vecka kan jag måndag, onsdag, fredag. Ska vi försöka oss på en picknick i nå'n mysig park?

Hoppas du har det bra bland flyttkartongerna, BA!

• 3 underverk

Hej tjejer
    Vilket underbart väder vi har.
    BA hur går det med flytten har ni börjat komma på plats???
    Vad har ni andra hittat på för skoj???
    Vi ska på stor picknik på lördag med alla vänner o deras barn vi ska grilla och ha massa roliga lekar.
    Ha det så bra o stor kram

• BAndersson

hej tjejer nu sitter hos en vännina och skriva detta hoppas att få min internet nästa vecka ....är såååå sugen på en träff väldigt trött efter flytt och tyvärr hamnade på sjukhuset (lund) i onsdag efter 2 astma anfall(samband med allergi och stress)hade väldigt dåligt syresättning i blodet så jag bevakade i observation ...blääääääää bland de kartongerna med två barn ....ni kan tänka er hur trevligt det va men nu tar jag medicinerna utom mina kortison pga av dante visade utslag på ben och munnen starckare så jag ta bara min brycanil och andra inhalation varje dag ....saknar er .. har en jätte trevligt semester och du mullvaden vilken mardrömresan
    puss

• Mullvaden

Usch, vilken dramatik BA!!!! Inte lätt att ta det lugnt med en miljon flyttkartonger och två kids. Förstår att du blir stressad! Hoppas ni alla haft en mysig lördag i alla fall. Vi har varit ute hela dagen och picknickat och käkat på restaurang. Sen sov båda kidsen som stenar. Fördel pickninck: Inga sura blickar för att man kommer med barnvagn. Nackdel: Gåsskit!!!!! Bebbarna kan ju inte krypa runt i det fria!

Hoppas vi ses nästa vecka!

• Mullvaden

Ska vi försöka träffas onsdag eller fredag? Hur har ni det?

• 3 underverk

Kan inte träffas denna vecka tyvärr.
    läs era inboxar

Svar på tråden Pitty Panna