Inlägg från: Asereht
|
-
-
Länken vill inte funka, skumt....
-
Testar den här länken istället http://www.skiphop.com/images/store/products/prd_172017_exp.jpg och du har väl sett den här http://www.skiphop.com/images/store/products/prd_172016_exp.jpg?
Den senare vet jag inte om jag gillar, den är lite "skum". För tankarna till Dalarna och kurbitzmålning. Inget ont om sånt, jag gilalr allmoge men inte på en saddlebag.
-
ja det är den som ajg kallar smaragd, vet inte om den heter så men jag har sett benämningen om åkpåsen. Marouchka tycker jag är vansinnigt snygg. Den skulle jag kunna tänka mig defenitivt! Det är ju lite kul med blommorna tycker jag.Lindadjo skrev 2007-05-06 16:07:00 följande:På tal om grön, så hade jag velat ha en grön UJ, men inte den där tråkiga gröna färgen sosm är nu utan den där ärtgröna. Är det den du kallar smaragd? matrouschka (stavning?) tycker jag har fin grönfärg, men det är lite tjejvarning med blommorna på sufletten....eller inte?
-
Ja jag kommer ju sy en storblommig sufflett till min nya vagn.Lindadjo skrev 2007-05-06 16:18:47 följande:Ja, för tusan, varför ska man inte kunna ha en sån till en kille! Zebbe är dessutom den grabbigaste grabb man kan tänka sig så han kan tom ha rosa utan att det ser konstigt, eller tjejigt ut
Minibusen är nog inte det mest maskulina som finns men sedan vi lät "lockarna" falla så ser han ju iaf ut som en pojk.
Jag kör på det jag tycker är snyggt. Det gäller att passa på innan dom börjar protestera.
-
*he he* Kunde inte låta bli, har alltid velat använda den! -
Mumu skrev 2007-05-06 17:12:38 följande:Åh, den som ÄR min kopp te , tycker den är SÅ snygg! Men passar inte alls till min röda PT, så det blev en (tråkig?) svart för mig. Längtar tills den kommer hem!Asereht, nu har jag äntligen masat mig in till dig och kollat vagnparken, och du har ju rätt, du ÄR ett frak ! Hur kan man _hinna_ ha så många vagnar !? Jag är mäkta imponerad och viskar nog om att jag bara ägt tre vagnar. Eller äger är väl rätt ord, för jag har alla kvar. Men hade jag plats så skulle jag nog ha fler, dock inte som du...
Fast jag måste säga till mitt försvar att jag inte har mer än tre vagnar på en gång och det är först sen fyran kom.
En syskonvagn, en singelvagn och en liten sulky som vi fått . En "ny" vagn bekostas alltid av försäljning av en befintlig. En in, en ut är regeln.
-
'garvar* Gissade det.Mumu skrev 2007-05-06 17:45:43 följande:Ja, men det är nog en klok filosofi !Haha, vad skrev jag? Frak? Jag menade såklart att du är ett freak !
-
Nu har jag lagt upp lite bilder på en del av tygerna jag samlat på mig. En del är inköpta just pga att jag sett dem som snygga dynor. Nu ska jag sy sommardynor till P&T:n men i vilket tyg? Ni får mer än gärna framföra er åsikt om saken.
-
Det är marinblå kagrund på den, det är därför jag tvekar angående den. Men himla snyggt är tyget. Det randiga är väldigt sommarfrächt lite "glass" känsla.Lokatt skrev 2007-05-06 19:24:33 följande:Asereht: synd att det var marin bakgrund till sista tyget med blommor! Det gillade jag skarpt annars! Det ser ju svart ut på min skärm nästan.. om det inte är välldigt blått kanske det går endå? Annars var ju det randiga med den helfärgade baksidan givna sommar dynor