Inlägg från: amorcitajq |Visa alla inlägg
  • amorcitajq

"kamphund"??!!

exakt tack tack =)

det är så skönt att det finns vettiga människor =) glad jag blir!

• amorcitajq

du måste juh vara ganska trångsynt i så fall!

• amorcitajq

va roligt =) det är just för att folk media gör så stor grej av det hela och folk som sprider rykten och snackar gör juh inte saken bättre =)

• amorcitajq

(filurifax) det va du jag tyckte va lite trångsynt...

• amorcitajq

deras käkar låser sig visst!

• amorcitajq

yoda det är klart att jag tål andras åsikter jag tål kritik oxå annars skulle jag inte starta en tråd!

men det är skillnad på att skriva vad man tycker och tänker och skillnad på att ha en jäkla spydig attityd då man skriver till någon.. jag tycker att du är spydig liksom inte jag!

• amorcitajq

som sagt det är många av dess hundar som kommer i fel händer den huden som bet hjälp en hund kan juh inte ha mått bra men det kunde juh lika gåärna ha varit en annan ras!

tack gammy!

• amorcitajq

visst de kanske e envisa.. men jag har själv sätt hur det låser sig och det har behövst att man har fårr sparka på hundarnas käkar så att de ska släppa...

• amorcitajq

det verkar vara du som inte riktigt har koll kära du!!!!

• amorcitajq

va fan e det för fel på folk?? tycke rni om och tjfsa elller? tror ni att det var därför jag startade en tråd? jätte mogna människor!! om ni inte har nått vettigt att skriva så skriv inte! kritisera gärna det skite rjag i men förvänta er iget bättre tillbaka!!

Svar på tråden "kamphund"??!!