Inlägg från: amorcitajq |Visa alla inlägg
  • amorcitajq

"kamphund"??!!

vissa som säljer deras hundar oseriöst vill juh enbart tjäna pengar och säljer dem till vem som helst speciellt till ungdomar.. de jag köpte av ville absoolut inte ha någon under 20 och vi paratde mycket innan och så.. det beror nog på hur pass seiös man är som säljare och köpare!

• amorcitajq

nickname

jag tycker att det lät dumt att generallisera så just för att jag är ung tjej som har en pitbull... jag såg även att hon inte tyckte att alla va så! jag tyckte att det va dumt skrivet och det står jag för, det handlar inte om att jag "går i taket" inte alls jag har mina åsikter precis som hon har sina

• amorcitajq

ooGizzYoo

ja du kan ha köpt den av någon oseriös och jag menar inte att hunden är sämre för det.. det var någon som undrade vf alla dessa hundar ägs av 15 eller 18-åringar och då skrev jag att det oftast är så att den som säljer vill tjäna pengar och inte bryr sig vart hunden hamnar

• amorcitajq

zaria.. du kan juh inte må bra eller så hajjar du inte vad jag skrev! som sagt jag tycker att det var korkat skrivet och jag såg även att du inte tyckte att det gällde alla men då bör du kanske inte skriva så??!!

• amorcitajq

zaria och nickname

ni kanske borde starta nåt gång tillsammasn eller så! ;) ni verkar funka bra ihop...

jag tycker som jag tycker jag tycker att det va dumt dkrivet men om ni inte är läskunniga så är det inte mitt problem!!!

• amorcitajq

men börja inget du inte kan avsluta ;) så e de bara man måst ekunna stå för det man säger och man ska respektera nadras åsikter oavsett om man får kritik eller inte...

jag respekterar det alla har skrivit men sen har jag mina egna åsikter som jag vill ha fram liksom...

• amorcitajq

många av er är väldigt duktig apå att va sprydiga och otrevliga.. va hade ni förväntat er tillbaka?
    det här börjar bli lite löjligt nu bara för att jag sa va jag tyckte om det zaria skrev.. respekter det bara... så kan vi fortsätta prata om de kära "kamphundarna" =)

• amorcitajq

det handlar inte om att ha sista ordet... men folk hajjar juh inte mycket det är synd att det är så här..lite barnsligt tycker jag...
    jag startade tråden pga att folk har så idiotiska fördomar om pitbull osv för att jag själv har en och VET hur folk är och deras fördomar
    jag visste att det skulle va folk som älskade sådana hundar och som hatade dem jag hade inte förväntat mig ngt annat... men som sagt man måste juh kunna ta kritik av det ngn skriver til en men sen är det inte säkert att man håller med...

• amorcitajq

det är juh inte alls så ni skriver o jag springer ne ri tvättstugan o ser sedan efter et ttag vad ni har skrivit då måst ejuh jag kunna förklara inte sant..
    men men tråkiit

• amorcitajq

ah nu ska jag i alla fall hämta min prinsessa =)

Svar på tråden "kamphund"??!!