"kamphund"??!!
undrar också om din hund är renrasig rednose. väldigt söt i alla fall
undrar också om din hund är renrasig rednose. väldigt söt i alla fall
Det kan också bli fel om köper pitbull som familjehund och inte förstår hur mycket de faktiskt kräver. vilket kan bli svårt för många att uppfylla med barn som tar sin tid. och nu menar jag ingen dsom skrivit här så ta inte åt er.
jacqueline: håller med
zaria: håller med dig oxå
Läste i någon annons att det var en som sålde en pitbull.
Det stod att det var en jättebra vakthund och bodyguard.
Trist när man läser sådant.
I mitt hus kan vem som helst gå in och ta vad som helst och det enda min staffe skulle göra är att kanske bli så glad att hon skulle springa omkull inbrottstjuven och pussa honom :)
Oseriösa uppfödare kommer det alltid att finnas. Det kanske är bättre om man var godkänd att föda upp hundaräven blandisar. tyvärr blir väl mörkertalet stort i alla fall. svårt problem
staffis.blogdog.se/album/full/3860_4336_12.jpg
här är ett bevis på att hundarna inte kampar och slåss.
notera. det finns barn två tikar den ena amstaff och så min staff och en pinne med i spelet och alla var glada.
var bara tvungen att ta med denna talande bild trots att ingen påpekat något.
min hund ska alltid tränga ner sig bland barnen och se på bolibompa
jag tror att många hundar blir lite mammiga åt barnen i flocken. det är väl så det ska vara.
sen om, de är det åt alla barn är det ännu bättre.
Jag kan bara tala för de staffar jag har träffat och alla har föredragit att va med barnen än med mig.
Min staffe är jättejobbig ibland då hon hela tiden ska tvätta min son på 2månader och kolla honom mm.
Jag vill inte riktigt att hon gör det så hon blir jätteledsen men vi har kompromissat. Hon får tvätta fötterna på honom då blir hon glad :)
Haha ja en grandis är ju i storlek som en ponny. Jag hade en kompis som hade en grandis som trodde den var knähund :)
Jag hamnade på golvet när deras knähund skulle gosa. sen blev jag pussad. det var inte lätt att komma därifrån ska jag tala om. Kompisen fick sig ett gott skratt i alla fall och jag var dyblöt :)