• LinnSann

KÖK-Forumet!

Har haft ett forum innan med köksinredning som var ganska poppis, den är stängd nu så jag öppnar en ny! Här kan vi väl ha tips & ideer för snygga kök! Lägg gärna in bilder på era nya/renoverade kök-alltid kul!

• Svar på tråden KÖK-Forumet!
  • LinnSann

Jag skulle jätte gärna vilja se på ljusa kök i vitt/Grått typ och se vilket kakel ni valt till det! Vi har Ikea Duvbo och jag skulle vilja få lite insperation!!

• pr32

Vi har ett vitt Ikeakök, med ljusgrått kakel.

~¨~¨~om musik är kärlek, så spela!~¨~¨~
  • LinnSann
    pr32 skrev 2007-05-08 19:28:16 följande:
    Vi har ett vitt Ikeakök, med ljusgrått kakel.
    Jätte snyggt!!! Smart med upphängningsanordning för redsapen. Det ska vi nog oxå ha när vi kommit så långt.

Ni som har oljad ek som bänkskiva är den mycket "ömtålig" typ mot värme, vatten kläckar m.m?
  • Selmagumman

Vi har ett vitt Ikea kök med mörkgrått kakel...kika in..

• mrs holiday

jag hänger på här, vi ska också renovera vårt kök! Vi har redan börjat, nytt tak är insatt och halvmålat. Nu ska jag iväg och jaga flyttlådor att packa ner alla prylar i, sen måste vi organisera vårt provisoriska kök i vardagsrummet på något sätt. I helgen börjar vi riva ut allt för att lägga in golv. Det kommer att ta ett tag, ett obehandlat furugolv som ska vitbetsas och lackas några ggr med torktid emellan...

• yossis

Vi har börjat planera renovering av köket men kommer inte att börja renovera än på ett tag, ska till IKEA på lördag för att kolla lite & få lite hjälp med planering och hjälp att lösa lite små problem vi har.
    Har bestämt golv & fläkt iallafall *s* börjar kanske i fel ända men när vi väl såg golvet så var det bara "så rätt, så oss" vi har hittat några favoriter bland luckorna men vi får se vad det blir i slutändan.

• chase

Vi ska renovera köket i september. det blir ståt-luckor från Ikea men kakel har jag inte bestämt än. Eftersom köket ligger på skuggsidan måste det vara mycket vitt i köket.

Vi har bokat snickare 1 vecka för jobbet, tack och lov, eftersom jag kommer vara höggravid då.

Ska bli såååå kul att ha föräldralediga fikastunder i det nya köket. Det köket vi har nu ser ut som någon sorts knarkarkvart. Man orkar inte bry sig så mycket när man vet att det ska rivas ut om 3 månader...

• Eliin

Vi har ett vitt ikeakök... Lidingö har vi valt.. är supernöjda. Bild finns i mitt galleri=)

• yossis

Eliin: Jätte fint kök verkligen.

Önskar att vi kunde sparka igång våran köks renovering men vi har bestämt oss för att bygga ut hallen först så vi får badrum & tvättstuga ist. Vi har nämligen inget badrum i huset utan bara en liten toalett & duschen står i groventren så man får inte vara blyg när man är hemma hos oss *s*

• Dundermamman

Vi har IKEA´s nexus ek med rostfria vitvaror! Välkommen in i galleriet!

Svar på tråden KÖK-Forumet!