• LinnSann

KÖK-Forumet!

Har haft ett forum innan med köksinredning som var ganska poppis, den är stängd nu så jag öppnar en ny! Här kan vi väl ha tips & ideer för snygga kök! Lägg gärna in bilder på era nya/renoverade kök-alltid kul!

• Svar på tråden KÖK-Forumet!
  • LinnSann

Vad har ni här ute betalat för era kakel, nyfiken. Vårt favorit kakel ligger på 800 Kr Kvm. Tycker det är mycket pengar men det ska ju sitta där i många år så kanske värt att lägga en extra slant. Jag skriver kakel men det är det ju inte direkt det som vi hittat utan mer små fyrkantiga naturstenar i fina skifftande nyanser (Ljust)

• LinnSann

Vad tycker ni, ena bilden mot bänkskiva, den andra mot lucka

• Ika80

Åh, får jag vara med?
    Vi ska göra MASSA hemma, bl.a bygga nytt kök. Vi har valt Lidingö från IKEA o vill ha lantlig stil hemma. Vill gärna ha något lantligt kakel till, kanske något brunt/vitt el. nåt. Har hört att om man beställer kök före ett datum i juni så får man 1000kr till annat för varje 10.000 man köper kök för. Så passa på!!!

• LinnSann
    Ika80 skrev 2007-05-22 10:13:43 följande:
    Åh, får jag vara med? Vi ska göra MASSA hemma, bl.a bygga nytt kök. Vi har valt Lidingö från IKEA o vill ha lantlig stil hemma. Vill gärna ha något lantligt kakel till, kanske något brunt/vitt el. nåt. Har hört att om man beställer kök före ett datum i juni så får man 1000kr till annat för varje 10.000 man köper kök för. Så passa på!!!
    Ja det stämmer, det är ju kanon att få några tusen till att köpa grejer för. Vi ska snart åka och köpa för vårt presentkort. OSB kom ihåg att pengarna måste användas innan tre månader då man fått/betalat sitt kök!
  • barnvakten

Hej....
    Vi har ett nytt IKEA kök....Ståt är de. Jag är super nöjd oxå
    Titta gärna in hos mej....jag har flera bilder på köket.

STOLT MORMOR
  • mrs holiday

Sanna 2004: Jättefint kakel!! Och visst, 800 kr/kvm är mycket pengar, men ändå överkomligt, inte helt hutlöst. Vi fastnade först för ett kakel för c a 1300 kr/kvm och DET känns för dyrt! Men nu har vi tänkt i andra banor och är inne på ett för c a 800 kr/kvm, ev ska vi ha samma kakel men större plattor bakom spiskåpan och det kostar c a 700 kr/kvm. Vad tror ni om det här till Ädel vit och ekbänkskskivor?

produkter.cchoganas.se/data_img/8012607479228.jpg

och här är den större plattan:

produkter.cchoganas.se/data_img/8012607479211.jpg

Fick förresten en inte så trevlig nyhet från IKEA idag - de har försökt ringt oss i ett par dagar för köket var färdigt att levereras, men de har haft fel telefonnummer! Istället för att få köket i morgon så får vi vänta till måndag *suck*. Min mans pappa hade förberett sitt jobb på att vara ledig ons, tors och fre för att hjäöpa till att göra färdigt vårt kök så fort som möjligt. Nu står bygget lite still tills på måndag och då har vi ingen heldagshjälp av svärfar heller. Otur eller!?...Visst finns det lite smågrejer att dona med, riva lite tapet, förbereda el, putsa till en tegelvägg som vi tagit fram, men ändå...

• LinnSann

Jätte fint kakel holiday!!! Otur med köket, hoppas det går snabbt att få upp iallafall. Vi väntar på vår upptagna elektriker, drygt. Men han är billig (Gratis) då det är mannens bror

• joan80

Vi har oxå renoverat köket! Finns några bilder i galleriet!

Stolt mamma till två små charmtroll!!!
Svar på tråden KÖK-Forumet!