Unga som längtar efter barn !
hej tjejer!! okey om jag hoppar in? har bim 14-15 och vi är på första försöket.. så tror inte att det blir något plus, men man kan ju alltid hoppas!!
håller tummarna för er som snart ska testa!!
hej tjejer!! okey om jag hoppar in? har bim 14-15 och vi är på första försöket.. så tror inte att det blir något plus, men man kan ju alltid hoppas!!
håller tummarna för er som snart ska testa!!
Perniilla: har du inte testat?!
KvillesHopp: kul att du är med!
ja.. undrar också när du skrev.. men det är faktiskt svårt att hänga med vad alla skriver när vi är så många i tråden.. har inte fått svar på mitt heller direkt.. haha!! fast skrev typ bara att jag hänger på
ja!! det vet jag att du startade tråden!
sant, vänner kan man då verkligen inte ha för många av!!
är det nån som har koll på bim? min är 14-15 maj. men tror det är mensen som kommer tyvärr... men man vet ju aldrig
delfinus: hoppas det blir plus för dig!! håller tummarna
väntar på bim.. har den 14-15.. men inga känningar än så blir nog inget plus, men då vet man iaf om mensen är regelbunden utan pillrerna och då blir det spritkalas med polarna nästa helg!
men självklart skulle jag föredra plusset
Barngalen: ja.. tack! hoppas att din sambo smälter som snö i solsken när han ser den lille din syster får och vill börja med verstaden direkt
MissHellen: ja!! verkligen!! har du några symtom?
MissHellen: hmm.. nä.. har haft lite magont och så men inget i brösten och det i magen kan väl lika gärna vara för man är orolig eller hoppas?
men tror att jag kan haft en nidblödning för tre dagar sedan. kom bara några droppar blod, men hört att det är folk som får så lite med och blivit gravida. men vi får se
när ska du börja testa då?
är vårat första försök också.. även om killen säger att vi ska börja helt i juli