Unga som längtar efter barn !
tjena tjejer!! hur går det med allt? varit borta i två dagar nu eller nåt
blev riktigt roligt party för mig igår, dock inte lika kul att jobba idag
någon som är över bim? själv inväntar jag äl...
tjena tjejer!! hur går det med allt? varit borta i två dagar nu eller nåt
blev riktigt roligt party för mig igår, dock inte lika kul att jobba idag
någon som är över bim? själv inväntar jag äl...
god morgon tjejer!! allt bra med alla? är inte så aktiv här just nu eftersom jag unväntar äl.. tanten är borta nu iaf!! äntligen!
shit!! här skrivs det för fullt!! ser att ni snackade lite om att lägga ut kort. min kille säger att jag får lägga ut kort på honom först när jag eller vi får plusset.. *suck*
hmm.. jag säger bara att folk känner igen mig härifån fl!! en kompis rill min jobbarkompis som är mammaledig hade sett mig..?! vem nu det kan vara och så hade det spridit sig men mig gör det inte så mycket, fast det känns ändå dumt om massa vet att vi planerar också tar det jättelång tid!!! jeje.. får vänta och se helt enkelt
här är man ledig och solen skiner. man borde egentligen gå ut men ingen aning vad jag ska göra så blir nog slappt här inne idag. och ikväll är jag bjuden på bio av sambon jonny depp och gänget!!
MissHellen: ja.. bio är inte helt fel och är ju inte så ofta man orkar gå iväg. lättare att bränna ut filmen hemma
har du några planer idag då?
MissHellen: glass sitter aldrig fel!! ja. spindelmannen ska vi med ladda ner, men tror inte den funnits med bra kvalitet när vi kollat så vi väntar lite.
MissHellen: var bor du då? kanske redan frågat
står ju inte såå mycket om dig i presen
MissHellen: okey.. jag tänkte vänta med kort men icke
hur ligger du till med allt då? jag väntar på äl
tror jag har 29:e.. men när jag närmar mig äl kommer vi sexa mer.. även om det är i snitt varannan dag nu
haha!! tror killar älskar att vi tjejer vill ha mycket sex vid äl