Unga som längtar efter barn !
jag känner också av äl!! och sist hade vi inte sex på äldagen så det misstaget ska vi inte göra nu
haha!! "jaha" ja.. de är allt "roliga" ibland
jag känner också av äl!! och sist hade vi inte sex på äldagen så det misstaget ska vi inte göra nu
haha!! "jaha" ja.. de är allt "roliga" ibland
Niccisen: tjena!! hoppas du får en bra dag på jobbet!!
ja.. ska bli ritkigt kul att de hur slutet på allt blir!
nä.. nu ska jag dra mig till tvn och käka frukost och kolla extreme home makover
kikar kanske in sen tjejer!! kram och ha en bra dag
Niccisen: ska de?! jag har för mig att de pratar om den sista filmen i trioligen (hur f'n det nu stavas) i reklamen på tv och radio. men jag kanske har fel
tjena tjejer!! som vanligt missat en del när man inte varit här på ett tag! hur är det med alla?
hej hej!! jag ska snart fixa mig iordning för jobbet.
AngelicaJ: oj vad duktigt!!
AngelicaJ: okey!! gott att ha nära till jobbet. kommer hem fort då! för mig tar det ca 45 minuter. så segt!! speciellt när man sluar sent som idag! 20.15.
Lovelyy: vad är det för gbg resa?
det blir en lugn helg här. var ju fest förra jobbar hela helgen med så.. men får väl se vad som händer. kanske hittar på nåt, allt är ju inte planerat
så!! då har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig!! så jobbigt när man ändrar sig hela tiden! blev mina baggiejeans, vitt linne och zip-jacka och de vita ballerina skorna. är ju trots allt fredag, då är det okey myspys kläder!! haha!! hur intressant detta var vet jag inte men men..