Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

HuntedByAFreak: okey! önskar er massa lycka till!!

namn!!!! oj vad kul! tycker det är såå mycket lättare med tjejnamn än killnamn!! kanske för att de är gulligare eller nåt. men vi är överens om tjejnamn iaf. högst upp på vår lista nu ligger Ella!
    sambon vill ha Liam om det blir en kille, men det känns så himla vanligt nu för tiden. var och varannan unge heter ju det!

• miiillan

ja och maja är också lite gulligt. men det är vääldigt dålig på killfronten.

• miiillan

maja 85: hahahaha!! ja just det!! tänkte inte ens på det!!

• miiillan

MissHellen: vad är dina favoritnamn då?

• miiillan

MissHellen: haha!! ja du har ju klarat det galant själv så får hoppas att han godkänner när dagen kommer!

• miiillan

Goldie82: hmm.. har jag fattat rätt (dina frågor) så räknar du från din första mensdag.

äl har du ca 14 dagar innan bim = beräknad icke mens. dvs när du hellre vill ha ett plus istället för mensen igen

hoppas du blev något klokare

• miiillan

haha!! ja.. kanske det! har ju lärt mig allt här ifrån fl så!

• miiillan

på tal om att vi snackade om namn, har ni kollat in någon snygg barnvagn?! (jag är barnvagnstokig) haha!! bugaboo blir det iaf här!!

• miiillan

maja 85: ja de är coola!! finns väl säkert på blocket eller nåt liknande.. (fast då är de ju inte nya) hmm.. säkerheten vet jag inte, men det dög ju åt barnen då så!

• miiillan

ja, men de är väl också bra.. urban jungle. men har hört att bugaboon ska vara smidigare och mindre. dessutom har vi liten hiss och bor högst upp så kan inte ha för stor vagn heller.
    hur bor ni?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !