Unga som längtar efter barn !
jaja86, Synd :/ Nya tag som du säger
Jag köpte inge test i går, kom aldrig iväg :/ Så jag har inte testa än.. Men hade inte du BIM samtidigt som mej (14:de)?
jaja86, Synd :/ Nya tag som du säger
Jag köpte inge test i går, kom aldrig iväg :/ Så jag har inte testa än.. Men hade inte du BIM samtidigt som mej (14:de)?
Okej, men då är de ju inte försent än Hoppas ska man alltid göra..
Jag vet inte Vet inte när jag vågar
haha. Ska fara te momma nu, så jag kanske köper ett test när vi far o testar i morron (?) Vi får se
Hej tjejer Vad ni har varit flitiga o skrivi massa
Ingen bäbis här inte, mensen kom 2 dagar tidigt(?) Men de var väntat, vi fick ju inte rikgtigt till de på rätt dag(ar) Le o se glad ut, nya tag!
Maja, Nja trist o trist. Jag Visste(?) ju om de nästan, så jag vart inte så besviken som jag trodde att jag skulle bli. Så jag kan ju nästan räkna nästa försök som 1½ haha.
Nej, de klart att nån eller alla ska ha ett + innan året är slut Nu kör vi hårt!!!
maja, ja då kör vi på halva försök vi då haha! Måste vara enormt jobbift o inte veta när man har ÄL o BIM, men nu vet inte jag riktigt häller. Jag brukar alltid ha 28 dagar mellan, men nu hade jag bara 26, så vi får ta o sexa till tidigare kanske
haha.
Äl stickor känns lite "jobbigt" på nåe vis för min del, vet inte varför? :/
jaj86, Nja de känns inte så jobbigt som jag trodde att de skulle göra. Trodde jag skulle bli enormt besviken, men de blev jag inte Hur skönt som hällst, men vi hade ju inte sex rätt dag(ar) häller! Så de är helt okej..
Nej, jag han inte test. Skulle köpa den dagen! Hur går de själv då?
Välkommen alla nya oxå
jaj86, Okej Men än är de inte försent! Hoppas..
Miss u, Hoppas de är en liten där inne då
jaj86, okej :/ Men du får tala om hur de går
Marylicious, hoppas att de blir ett pyre i magen då
Marylicious, Jaa Okej, men du får tvinga han o komma då
haha
Nja, fick min mens 2 dagar förtigigt(?) Har nog aldrig hänt, så jag vart lite brydd Men de är bara nya tag nu, visst ju att de ändå inte skulle bli nån bäbis denhära månaden, vi hade ju inte sex på rätt dag(ar) så de är som de är
Men de kommer en ny månad o nu är min sambo ännu mera taggad
Lycka till nu!!!
Marylicious, låter kanoners de
Okej, men då kanske de tar sej nu oxå då! Hoppas hoppas hoppas..