Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Min sambo är 33 (73:a) o har precis "blivit redo", men jag tror inte han blir riktig redo förrän jag är med barn o han "växer" in i de, men han kommer o klara de galant

• MissHellen

carrabarra, Jaa de är ju de

De var helt underbart i höra dom orden när han sa de, jag var tvungen o fråga vad han sa en gång till haha

Min sambo är 33 (73:a) De är 14 år imellen oss, så ni inte behöver räkna haha

• MissHellen

Jaa, Om jag svävar på moln

Haha, menade de inte taskigt. Men jämt när jag berättar hur gammal han är så ser jag hur dom försöker räkna utan att jag ser de haha! Inte för att jag ser dej nu, men de brukar alltid vara enklast att säga att de är 14 år mellan oss, annars frågar dom alltid igen hur gammal jag är haha

• MissHellen

Angelica, Jag märker inte åldersskillnaden mellan oss. Vi möts halvvägs o de har aldrig vare nåe problem. Däreomt är de annat folk som har problem med våran ålder Vilket vi skiter i, men att dom orkar vbry sej?
    Min sambo har aldrig vare o är ingen krog människa, så de har inte vare nå problem! o alla säger ju att han har hunnit med allt jag inte har gjort, men jag tycker inte att dr är så. De blir till vad man gör de

Jaa, Jag var 15 o han 29 när vi träffades. De var kärlek vid första ögonkastet! Men han trodde att jag var 19 då, så han visste inte att jag var så ung, men han frågade min mamms om "tillåtelse" haha!

Men som sagt, de är oftast andra människor som har problem med våran åldersskillnad! Men kärleken har ingen ålder o man väljer inte vilken man blir kär i

(oj så långt de blev)

• MissHellen

carrabarra, jo de är oftast så. Man gör de omedvetet, jag vet att jag gör de själv haha

Hur gammal är din kille/man/karl?

Känns så "konstigt" att kalla min älskade för pojkvänn, vet inte varför

• MissHellen

Angelica, Jag hade ganska "tur" ja, min sambo kännde min mamma o pappa sedan innan Så dom visste ju vem han var!

Men jag har alltid varit mammasjänta, hade aldrig bråkat med min mamma tills jag träffade min sambo. Så min mamma tog de ganska hårt, jag var ju inte mammas lilla jänta längre. Så de var ett tag där hon "satte" gränser, men de varade inte länge Dom är lika kär i min sambo som jag är. Han är en i familjen o har varit de lääänge nu! Min sambo o min pappa är bästa kompisar dom O min farmor avgudar han, hon frågar alltid om han kan hjlpa hon med devärse saker haha

• MissHellen

emzzen86, Jobbigt :/ Men eran dag kommer den oxå, hoppas på väldigt snart

• MissHellen

bara lilla jag, då har du kommit rätt Välkommen o stort Grattis

• MissHellen

Visst blir man lite avis haha!

Men snaaaart är de våran tur!

• MissHellen

Ja, De hoppas vi på

Hua, de blir en massa. Min sambo håller på o utbilda sej till lsatbilschufför nu, så vi blir nog kvar i våran lägenhet ett tag till i alla fall. De tar mycket av hans tid, så de hinns nog inte med! Men medans bäbisen är en lite plutt så kan man ju bo i en 2:a i alla fall

ooo, Jag längtar tills man kan shoppa loss

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !