Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

De är de jag är rädd för, men såhära ont i brösten har jag ALDRIG haft, o i går blev jag sur för att min sambo skulle kolla mejlen innan han började med maten o började stört grina o vara tjurig som en annan två åring haha, patetiskt!!!

• MissHellen

Jaaa, Jag håller alla tummar o alla tår för att de ska bli ett pluss för mej o för alla andra

Angelica, När har du BIM då?

carrabarra, Välkommen

• MissHellen

19 (87:a) blir hela 20år i November

carrabarra, durå?

• MissHellen

Okej, Jag som tycket att jag hade lång väntan haha, Jag ska nog sluta tycka de. Men ni har ju ert roliga kvar '

Min sambo sa de i går, ska vi inte göra barn? Men jag kan inte bli med barn nu! Men vi kan väl öva i alla fall? haha, han är så go!

• MissHellen

Jaa, men till svar fick han. Men vi har ju övat i 4år, så nu är de bara barn som gäller haha, men han skratta bara!

• MissHellen

Ja, Men har man övat i över 4 år så kan man väl få en bäbis nu?

• MissHellen

De tycker jag verkligen, har ju velat haft en bäbis i 4 år dessutom, så nu måååste jag ju få en

• MissHellen

Men i bäbisverkstan står man faan inte på tur, där "bara" blir de om man har tur Hua!

• MissHellen

Självklart får du fråga

Men min sambo har inte viljat haft barn förrän nu ( han har precis sagt att NU vill han ha barn) så vi är bara inne på vårat första försök, men jag har viljat haft barn sedan jag träffa han
    Men han är lite osäker på sej själv, han tycker att han är för gammal för att bli pappa. Men jag VET att han kommer att bli den bästa pappan i världen, han älskar små barn o kommer jätte bra överäns med dom Min sambo o min lille bror är jätte tajta, Melker (min lillebro) fråga alltid efter min sambo om han inte är med när jag kommer hem så sött!

• MissHellen

Angelica, jag har kännt mej "redo" sedan jag var 15. Sedan är de ju en annan sak om de bara är en längtan eller vad de är? Men min mamma har viljat haft barnbarn sedan jag föddes (är äldst )
    Jag tror att de är normalt att en kvinna vill ha barn, sedan är de ju olika NÄR man vill ha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !