Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Ja, Men vi har en ganska stor 2:a (65kvadrat) o tvättstuga i längenheten o egen ingång, så den är suger annars

carrabarra, Jasså?

• MissHellen

carrabarra, Jaha Jag har bara kikat runt, men inte bestämt nått Känns som de är lite för tidigt för mej o min sambo skulle tycka jag var knäpp haha

• MissHellen

maja, Jag ska köpa test i dag, men vete inte om jag ska testa i dag

• MissHellen

maja, Men de känns så läskigt, tänk om jag får ett minus då :/ Har ju BIM den 14:de (På Måndag) så de är ju ett par dagar kvar.. Oj, Jag vet inte

• MissHellen

carrabarra, haha De är ju tur att dom inte vet, så att dom inte förstår hur knäpp vi är igentligen

• MissHellen

carrabarra, Kan ju säga att så ont som jag har o har haft i brösten i ett par dagar nu har jag ALDRIG haft. Hungrig som en gris o trött som en gnu (mer än vanligt )
    Men som jag sagt innan, de kan ju lika gärna vara innbillning, men hoppas kan man alltid göra!

Berättade förut att i går stört bölade jag som en annan två åring bara för att min sambo skulle kolla mejlen innan han började med maten (som tar typ en minut att kolla) sedan vart jag tjurig o la mej i sängen haha! alltså mer humörsvängningar än valigt..

• MissHellen

carrabarra, allt annat utom brösten kan bara inbilling. Men brösten ljuger faan inte

• MissHellen

maja, Ja. Känns nästan som att jag väntar ut mensen hällre än ett minus (?) Ja, men jag tänkte köpa ett eller två tester på apoteket i dag. Så om jag får för mej så kan jag testa i helgen

Hur stor chans är de att man få ett pluss en eller två dagar innan BIM (om man är gravid villsäga då)?

• MissHellen

carrabarra, Okej :/ Jag vet att jag kommer bli lika dan om inte får ett pluss, de vet jag! För jag hoppas alltid för mycket, o de finns bara ett alternativ för min del o de är ett de går som jag vill haha. Synd nog kan man inte styra denhära "grejen"..

Men igentligen kan jag inte bli så besviken, för vi var borta o de gav inte riktigt till fälle för sex Så jag HOPPAS att vi KAKSNE prickade in ÄL ändå

• MissHellen

Jag drömmer om bäbismage hela tiden jag Sjukligt!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !