Unga som längtar efter barn !
Hej hej alla =)
Hur e läget? Några framsteg?
marylicious - tråkigt att ni inte var på samma plan =(
Hej hej alla =)
Hur e läget? Några framsteg?
marylicious - tråkigt att ni inte var på samma plan =(
Håller tummarna för dig maja? Har du vågat testa än?
Vi myser och står i, ska börja med mina ÄL tester imorgon så får se hur det går med den saken :P
Välkommen hit Joelsfru =)
tack misshellen, får se om det går vägen :P
En på jobbet som plussat för ngn månad sen, tror hon är i 2:a månaden. Skulle vara kul om man blev gravid snart så man kan ha någon mamma att umgås med =)
jo det skulle vara riktigt kul =) Kanske fått den lägenhet vi vill ha också, en jätte stor 4:a :P Kanske inte behöver så stort men men. Sambon har ju en son och sen har jag en hund och så hoppas vi ju på en liten bebis så snart som möjligt. Så jag tror lägenheten blir perfekt, då kan jag få mitt efterlängtade datarum också. Vi har 2 datorer på samma skrivbord och skit trångt att sitta här och plugga.
men det bästa av allt är ju att den har uteplats =)
MAJ:
jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?
JUNI:
AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2(men första vet jag inte om jag räkna?) BIM ?
Roligt att läsa kring era nervösa tankar.. Känner igen mig i de flesta inlägg.. Det jag är mest nervös över är om jag blir en bra mamma =/ Men jag tror att det löser sig =P
Nehe nu ska jag ut och ro på sjön med älsklingen och vovven, vi ska mysa och meta lite!-
Ha de bra!
God morgon =) Allt bra med alla?
niccsen här var det tvärt om, jag som kom hem 6 efter jobbet =/ Fan vad trött jag är :P
Maja 85: jag jobbar extra på mc donalds.. Stänger 4:a sen städar vi i 2 timmar. =/