Unga som längtar efter barn !
Välkommen snissi =)
Välkommen snissi =)
Ok, när hade du BIM då?
Eller så hoppas vi på att den inte kommer :P Finns ju folk som plussat ett par dagar efter BIM =)
usch det lät inte så roligt barngalen =/ Själv har man precis varit ute på en liten joggingrunda med vovven :P
Sitter nu och kollar lite lägenheter, har hittat en jag vill ha :P Ganska stor men jag hoppas ju på tillökning. Problemet är att den ligger på samma gata som mitt ex. ganska stor gata med massa smågårdar så det är inte på samma gård eller vad man ska säga. Jag vill ha den men antar att sambon inte kommer bli så lycklig över förslaget.
Min sambo är nog lite svartsjuk av sig, men vi får se vad han säger. Vi vill ju ha lägenhet med uteplats och det finns det tyvärr inte så gott om. Hoppas han vill ha de :P Vi har mest köpoäng isf och då blir det flytt 1/8.
Får ta och prata med honom när han kommer hem från jobbet!
Okej, då kanske det är lite lättare, när du vet att hon ör lesbisk.
Men samtidigt så träffar an ju sittex och är hemma hos henne eftersom de har barn ihop så han kanske kan bita ihop och bi inärheten av mitt. Det är ju inte så att jag pratar eller umgås med honom.
Nej men samtidigt om han tycker det är jobbigt så vill jag ju inte bo där. Det kommer nog fler möjligheter, men man kan ju få vänta länge. Vill ju inget annat än att han ska vara glad =)
Nu har vi en 2:a på 60kvm, känns alldeles för litet, möblerna står som packade på varandra.
Vill ha minst ett rum till där jag kan ha mina datorer, jag har 2 och sambon har 1 och vi sitter på ett gemensamt litet databord nu och det är hur trångt som helst. Har ingen plats för skolböcker eller ngt.
Sen har han som sagt en son, så spjälsäng och byrå med hans kläder står i vårat sovrum. Vi har inte plats med våran dubbelsäng utan delar på en 120 nu.
Ni då?
Hyresrätt :P Du då?
Jo det tråkiga att man inte får göra iordning som man vill, men vi har samma tanke.. Vi hittade ett hus vi ville ha men fick inte ta lån.