Unga som längtar efter barn !
Ja det är ju olika hur man vill gå tillväga, jag försöker bara hitta det snabbaste sättet :P
Och eftersom jag inte har ngn koll på när jag har Äl så köpte jag några stickor :P
Ja det är ju olika hur man vill gå tillväga, jag försöker bara hitta det snabbaste sättet :P
Och eftersom jag inte har ngn koll på när jag har Äl så köpte jag några stickor :P
Jag vet inte om jag ska ta studieuppehåll och vara mammaledig eller om jag ska fortsätta plugga, pluggar distans så är hemma hela dagarna iaf. Får se vad jag orkar.
Jag pluggar till lärare, har läst 1 av 3,5 år. Som sagt inget spikat än utan får se när det blir aktuellt.
Jo tråden är väldigt aktiv och efter att ha varit borta någon dag så missar man otroligt mkt :P
Gillar mina svärföräldrar jätte mycket, hur snälla som helst.
Min mamma vet absolut inte att jag planerar. Hon skulle og börja tjata om att jag ska plugga klart så täker inte berätta. Kommer nog vänta tills långt in i graviditeten innan jag berättar. Bor ju långt ifrån henne och vi träffas inte så ofta, så kan nog vänta med att berätta ett bra tag.
jo, precis. När har du BIM maja?
ok, hoppas mensen uteblir då =)
Det är ju inte alla som märker av några sympton ju.
Hehe :P Vi får hoppas på att det är ngt där inne =)
kommer berätta det för mamma å pappa så sent som möjligt :P Men kommer nog prata lite med kompisar och så om det. Detta på grund av mammas tjat om att plugga färdigt :P