Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn !

Jobbar bara natt någon gång ibland och det är jätte jobbigt att ställa om sig, men man överlever ju :P

• AngelicaJ

Jo nu går vi och hoppas på att maja ska bli kissnödig :P Hoppas du¨får plusset =)

• AngelicaJ

NanC: Jag har bara tagit det lugnt :P Massa Tv tittande, pizza och snart ett bad sen sova :P Fast jag har pluggat lite och haft tvättstugan också så litte nytta har jag gjort.

Sj då?

• AngelicaJ

God morgon!
    Idag e jag ledig, riktigt skönt =) fast blir nog till att plugga en hel del. Sj då?

Jag tog gjorde mitt första ÄL test igår men ingen höjning där inte :P

• AngelicaJ

Hoppas det är något där inne? Har du några symptom?

Jag pluggar lärarprogremmet med inr. mot frtidshem på distans :P Vad gör du då?

• AngelicaJ

Jag vill att min utbildning ska vara klar NU, jag har absolut ingen ork tll att plugga. Skulle vara oerhört skönt om man kunde vara klar och få komma ut i arbetslive lite och slippa tänka på plugg.

• AngelicaJ

jag har 2,5 år kvar på min lärarutbilding =/

• AngelicaJ

jag läser inte till någon ålder utan mot fritidshem. Men hade tänkt att läsa idrott sen om jag orkar :P Så jag kan kombinera fritids med idrott.

• AngelicaJ

Jo mamma var likadan innan jag började här. det här är ju vad jag vill men jag hittar inte orken just nu. Finns bara bebis i min hjärna :P Hoppas på ett pluss snart!

• AngelicaJ

jo jag hade inget jobb så kände att det var bara att hoppa på studierna så man hade ngt att göra + att man har ju "fast" inkomst.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !