Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

eller överrens och överrens, kanske tycker mer om honom då han är mer den som pratar. har inget emot svärmor med hon är inte favoriten om man jämför dem

• miiillan

nej tjejer, nu ska jag göra pannkakor. älsklingen har snart tränat klart på gymmet också är det min tur idag. glass med pannkakor! mums.. men kanske inte det nyttigaste. fast konstigt nog har vi aldrig ätit det ihop. så nu är det på tiden!

kanske kikar in senare.

• miiillan

hej hej igen. hur lång tid "bör" man vänta. dvs när är största risken för missfall över? vi kommer nog berätta för våra föräldrar direkt och vänta med vänner om jag kan hålla mig

• miiillan

ja suck!! det känns väääldigt länge. men jag får hålla med HuntedByAFreak, det kan vara skönt om folk vet att man fått missfall så de kan stötta.

• miiillan

ja!! de som man inte snackar så ofta med behöver man ju inte meddela. speciellt om de kanske tror att man fortfarande är gravid och man inte är det. men det känns som det kommer spridas runt ändå.. får hålla tummarna att allt går vägen för oss alla!

• miiillan

haha!! ja stockholmare tänker jag med på

• miiillan

välkommen cissi och morgon på er tjejer. ingen mens och inget plus. ska sluta testa nu. bara slösar känns det som. och varför kommer inte mensen??!! blir snart galen!! annars är allt kanon! håller på och gör iordning mig för jobbet.

• miiillan

om du menar mig så hade jag bim igår. men vet att det kan dyka upp ett plus senare. men eftersom jag inte känner av några symtom så inväntar jag mensen! vill att den ska komma nu så man kan ta nya tag!

• miiillan

ja.. hoppet är ju det sista som överger en, men som sagt så räknar jag inte med det.

händer idag då tjejer? sitta här och snacka så man har massa sidor att ta igen när man kommer hem ikväll?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !