Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

MissHellen: ska iväg till jobbet 10.30. hade en riktigt slapp-dag igår så ska bli gott att komma ut ur lägenheten

• miiillan

MissHellen: jobbar på jc, själv då? jobbar du eller pluggar som några andra här inne?

• miiillan

MissHellen: jadå, trivs bra!! jobbade innan på hm så det är kläderaffärer som gäller för mig!

• miiillan

tjohoo tjejer!! ser att ni snackat lite bostäder, bara skummat igenom. vi köpte en bostadsrätt på 70 kvm i januari. trivs hur bra som helst och det är hela tiden något nytt vi ska fixa beställt nys köksluckor nu här senast.

älskar att ha en snickare till man *hihi*

• miiillan

hej tjejer!! ingen mens idag heller!! börjar bli orolig över att den ska hoppa över denna månaden

planerna idag är jobba och sen ikväll njuta av top model-finalen med glass!!

• miiillan

MissHellen: tror tyvärr inte det alltså, känner ju ingenting!! inte ens att mensen är påväg... är ju bara att fortsätta vänta och se.

allt bra med dig då? händer idag?

• miiillan

jag jobbar 11-19 idag. känns helt okey sååå skönt att inte sluta 20.15 som jag gör jämt nu för tiden känns det som!!

har gett upp hoppet lite men men.. man vet ju aldrig

• miiillan

AngelicaJ: okey! hoppas det blir mer för dig!!

nä tjejer, dags att dra och hjälpa kunder med jeans

tjao och ha en bra dag i sooolen! den lyser här iaf!!

• miiillan

hej hopp tjejer!!! mensen kom igår Äntligen!! så nu vet jag att den kom igång efter p-pillrerna. var ute med jobbet plus några till igår och käka och tog några cider och imorgon är det party!!! så an får se det postivt!!

men nu när äl kommer är det bara massa sex som gäller och då ska vi minsann få plus tjejer!!

lycka till ni som har bim!! *håller tummarna*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !