Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

tjena tjejer!! sitter och käkar frukost, snart iväg till jobbet.

misshellen, lycka till med tån varför måste den opereras?

alla ni andra får ha en underbar dag. hoppas solen lyser hos någon, här är det mulet.

• miiillan

hello tjejer!! blir att sexa mycket för mig de närmaste dagarna och sen invänta bim. blir galen på all väntan bara!!

lycka till ni som närmar er bim eller inte vet vad som riktogt händer

ska hoppa ner till min prins nu, natti natti

• miiillan

MAJ:

jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM 27/5 (svagt + igår)
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

JUNI:

Lovelyy. 18 år, Linköping, försök nr 1 BIM 1/6
    AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
    JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
    MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2(men första vet jag inte om jag räkna?) BIM 6/6 eller 6/8 (?)
    Niccisen, fjärde försöket, BIM 26/6
    1984, 22 år, Järna, försök nr 22, BIM 30/6
    jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 2, bim 17/6

• miiillan

tjenare! det är bara bra med mig här!! ska iväg till jobbet snart! har nya kläder!! blir lite roligare då!! har unnat mig en hel del saker denna eller ja.. av lönen för juni favvisen är min nya stooora vita väska!! lite dyr men det var den allt värt! ska ha den hela härliga sommaren!!

hur är det med er andra då?

• miiillan

Barnakär: vill du berätta? hoppas du mår bättre lite senare

• miiillan

får hoppas att ni hittar honom! brukar finnas en logisk förklaring men förstår att det är jobbigt!

nej brudar, nu ska jag fixa det sista på sminket och håret sen är det iväg till jobbet som gäller. tjaoo!!

• miiillan

här har det skrivits en hel del!! jag klassar mig verkligen inte som "ung mamma" om jag skulle plussa i år. är ju 21. inte för jag skulle kalla mig gammal heller men haha!! lagom kanske..? såg att några var 19. är det medel här inne eller hur gamla är ni tjejer?

hoppas ni haft en bra dag!!

• miiillan

kanske blir uppdatering för er att skriva åldern, jag kan skumma igenom tidigare inlägg

• miiillan

MissHellen : nej, som man ser titt och tätt här så står det ju "mamma är ingen ålder, det är något man är"

men jag tänker inte försvara mig för de som tycker man är ung. eller behöva det!! jag är helt ärlig hellre 20 än 30-40 när jag får första barnet. men alla är ju olika, och tur är väl det

dax att nana nu, börjar tidigt imorn! natti natti girls!!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !