Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn !

hej! alla sover väl nu men. kom precis hem, varit på minifest hos chefen. snacka lite skit och dricka lite med jobbarkompisarna. var kul!! blev bara två cider, men trevligt blev det ändå. jeje.. hoppas alla haft en bra dag.

• miiillan

god morgon tjejer!! allt bra? grattis Lovelyy

• miiillan

bara bra här! ska iväg och fika i solen om en timme.

jag håller med angelica!! testa igen misshellen!!

• miiillan

misshellen, känner du av något eller?

• miiillan

angelica, ja.. fast det ska vara 20:e räknade lite fel, hade visst lite fler dagar mellan mensen än vad jag trodde har inte räknat innan vi började försöka. men som jag redan skrivit har jag inte haft äl denna månaden så det är ingen gravmage här inte..

• miiillan

nä, tjejer.. nu ska jag dra och fika och snacka massa skit

ha en bra dag!! och bra start på bf listan angelica. hoppas vi blir fler som får stå med fram över

• miiillan

hej tjejer!! varit dålig på att skriva men jag har iaf läst

är på bim +1 idag men tror tyvärr inte det tagit sig eftersom jag inte tror att jag hade äl denna månaden.
    men jag gör nummer två mycket oftare än tidigare. (från och med igår) och det ömmar i bröstvårtorna.

kram kram

och hoppas vi får fler plus i tråden snart

• miiillan

hej tjejer!! varit dålig på att skriva men jag har iaf läst

är på bim +1 idag men tror tyvärr inte det tagit sig eftersom jag inte tror att jag hade äl denna månaden.
    men jag gör nummer två mycket oftare än tidigare. (från och med igår) och det ömmar i bröstvårtorna.

kram kram

och hoppas vi får fler plus i tråden snart

• miiillan

tack men räknar med mensen. oj, inte meningen att skriva två gånger förut..

hur går det för dig då Marylicious? testet idag?

• miiillan

Marylicious: hur har du tänkt göra imorgon? ska på middag till svärföräldrarna och där blir det alltid flera snappsar och jag är inte den som säger nej direkt

och sen på kvällen ska vi vara med några kompisar, alla kommer ju undra varför jag inte dricker... bara en av killkompisarna som vet att vi planerar barn

• miiillan

Marylicious: haha!! okey.. kanske får hitta på något jag med då.

ja.. jag får väl göra det.. men kommer säkert bli minus och känns som jag lika gärna kan dricka eftersom jag gissar på att mensen kommer. men så finns det ju tänk om...

• miiillan

glad midsommar på er tjejer!!

testade minus idag, men tror inte jag ska dricka. känns inte rätt ifall ifall det tagit sig. om inte tanten kommit efter helgen testar jag igen.

dessutom regnar det ju så det kommer inte bli värsta partyt här, kommer nog bli att spela spel i ett lusthus hemma hos en killkompis och höra regnet smattra mot rutorna. härligt

ha det gott alla!! nu ska jag göra mig iordning för jobbet. 10-15.15 helt okey eftersom det är dubbelt betalt tjao!

• miiillan

hmm... tror också jag ska dricka. kommer nog bara sitta och ha tråkigt annars och svärfar bjuder ju på snaps och då kan man ju inte säga nej.

som sagt, tror inte jag är gravid men är jag det tar nog inte fostret skada. är på bim+2 idag. testar efter helgen igen.

ha en underbar kväll tjejer

• miiillan

morgon tjejer!! imorgon ska jag våga testa igen, är på bim+5 då. om jag nu räknat rätt. ingen mens i sikte iaf

idag ska vi till ikea och köpa de möbler vi kollat ut att ha på balkongen (var slut sist vecka när vi var där) kommer verkligen bli så fint!!

ha en underbar dag. och jag håller alla tummar för oss Marylicious att vi får stora feta plus imorn!!

• miiillan

hej igen girls!! bim +5 och ingen mens och inget plus!! blir snart gaaalen!! mensen får f_n ta och komma nu så man kan ta nya tag!! är nästan säker på att jag inte är gravid, men hoppas kan man ju alltid. ha en underbar dag alla!! dags att jobba nu. tjao!

• miiillan

tror att min mens hoppar över denna månaden. är på bim+7 idag och känner ingenting. jag vet att jag inte är gravid (testade igår) blir så himla trött alltså!! hur ska jag räkna ut äl nästa månad nu då?! (utan att behöva hålla på med massa äl-tester)

• miiillan

Lovelyy: japp.. vet att äl är 14 dagar innan mens men eftersom den dröjer längre denna gången så vet jag inte hur jag ska räkna när den kommer igen. om du förstår

• miiillan

okey.. kommer över i den nhya jag med!! redan dags att byta?!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !