Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

marylicious; var ska du flytta? om jag bodde på kungsholmen så skulle jag aaaaldrig flytta.haha

tack för svaret förresten! hoppas bara att jag får positivt på ÄL.stickorna nån gång :)

• maja 85

okej nu vet jag att jag dumförklarar mig själv men vad menas med "på dagen"?

• maja 85

jahaaaa du menar sååå..jag tänkte mer på när under hela månaden man ska testa, så då trodde jag att du menade att man skulle testa i 12-20 dagar.haha.snurrigt det blev.

• maja 85

det e luuuuugnt. är det nån som håller på och testar nåt nu? grav eller ÄL? är så spännande att höra folks resultat :)

• maja 85

ah okej. känns det som att ni har nån bulle i ugnen då?

• maja 85

jag fyller 22 i augusti.

1984:Jag har BIM på fredag den artonde, men egentligen vet jag inte alls om jag har då för att min mens har varit så oregelbunden sen jag slutade med p-piller.
    försök hålla ut tills den 24:e.roligare att gå och vänta på ett plus än veta att det blev minus redan innan BIM(nu hoppas jag ju såklart att du inte får ett minus med utifall att)

• maja 85

*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5

• maja 85

mary är du också 85:a? och vet du inte alls när du har BMI?för då sitter vi verkligen i samma båt :)

• maja 85

1984: vad är det här pergotime som alla pratar om?är det nåt recetbelagt eller?

• maja 85

1984: du är ju rätt så ung fortfarande alltså ;)

alltså jag insåg precis att jag inte har nån aning om ifall jag ens har nån ägglossning.hjääääälp.tänk om jag inte har det? då försöker man ju helt i onödan :/

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !