Unga som längtar efter barn !
marylicious; var ska du flytta? om jag bodde på kungsholmen så skulle jag aaaaldrig flytta.haha
tack för svaret förresten! hoppas bara att jag får positivt på ÄL.stickorna nån gång :)
marylicious; var ska du flytta? om jag bodde på kungsholmen så skulle jag aaaaldrig flytta.haha
tack för svaret förresten! hoppas bara att jag får positivt på ÄL.stickorna nån gång :)
okej nu vet jag att jag dumförklarar mig själv men vad menas med "på dagen"?
jahaaaa du menar sååå..jag tänkte mer på när under hela månaden man ska testa, så då trodde jag att du menade att man skulle testa i 12-20 dagar.haha.snurrigt det blev.
det e luuuuugnt. är det nån som håller på och testar nåt nu? grav eller ÄL? är så spännande att höra folks resultat :)
ah okej. känns det som att ni har nån bulle i ugnen då?
jag fyller 22 i augusti.
1984:Jag har BIM på fredag den artonde, men egentligen vet jag inte alls om jag har då för att min mens har varit så oregelbunden sen jag slutade med p-piller.
försök hålla ut tills den 24:e.roligare att gå och vänta på ett plus än veta att det blev minus redan innan BIM(nu hoppas jag ju såklart att du inte får ett minus med utifall att)
*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
*1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
*Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
mary är du också 85:a? och vet du inte alls när du har BMI?för då sitter vi verkligen i samma båt :)
1984: vad är det här pergotime som alla pratar om?är det nåt recetbelagt eller?
1984: du är ju rätt så ung fortfarande alltså ;)
alltså jag insåg precis att jag inte har nån aning om ifall jag ens har nån ägglossning.hjääääälp.tänk om jag inte har det? då försöker man ju helt i onödan :/