Unga som längtar efter barn !
MissH - jaa ibland får man ta de som kommer upp *hihih* ..va ska du hitta på idag ?=)
MissH - jaa ibland får man ta de som kommer upp *hihih* ..va ska du hitta på idag ?=)
MissH - jaa visst har du fått ett grymt namn . Låter skönt å bara slappa..de ska jag o¨xå fast plugga lite å sen platta håret..
Niccisen - hoppas de g¨r bra på mötet
aj aj ..inte kul med mensvärk och ett jäkla humör :/ får hoppas dom inte gör de värre på mötet..
jag tror inte maja varit inne på länge..
nu sla jag strax testa..be back med reslutatet
Blev ett minus,som jag trodde ..nu ska jag fundera på om jag ska börja käka minipillrerna eller ej..vi får se..
ses senare
tror snarare att de va fantomstreck som dom kallar de..
jaa jag vet inte om jag vill äta nåt piller..vill helst inte få i min hormoner o sånt..blir ju som ett monster då hehe..ingen kommer vilka vara med mig :P joo de va mensen som jag fick i Tisdag..
MissH - jaa jag har oxå testat massa olika å tycker itne heller att nåt passar..men nåt borde man väl hitta..vi får se..
jaa får hoppas på de.. de konstiga med denna mens är att jag bara hade mensvärk 2 dagar och idag känner jag mig som vanligt förutom att jag e mkt känslig..så brukar de inte vara..hatar när kroppen ska ändra på sig
MissH nej det är nog inte de hehe