Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Lovelyy - nej då syns inget..va jag hört här inne så är de för tidigt..men har du inte fått mens än så är de ju lovande

jag frågade på kk då jag va där sist (23maj) och frågae om man kunde se nåt på vul nu (vecka4)och de sa hon att man inte kunde..

• MariaOMarkus

Lovelyy - ska du testa om 5 dagar då?

• MariaOMarkus

Lovelyy - va skönt att de inte kan påverka jaa okej,är ju bra de så man slipper slösa massa pengar på tester..

• MariaOMarkus

Lovelyy - nej de vill man ju inte. Men ändå kan folk inte veta att dom är gravid och dricka o sånt långt in i gravditeten och barnet blir ändå friskt..skumt de där tycker jag

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa okej då förstår jag men om du är gravid så frå vi hoppas du får veta de så pass tidight att du slutar äta tabletterna

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa precis..hon borde ju kunna de där ,så då får man ju tro på hennes ord :)

• MariaOMarkus

idag fyller jag ååååååååååår..happy birthday 2 me

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa jag börjar se lite gråa hårstrå ..hehe *skojja*
    som en sa till mig på msn " Hur känns de och vara 1 år närmare 30* vadå ge mig ångest hahah

• MariaOMarkus

MissH -tackar tackar jodå dagen å kvällen va riktigt trevligt måste jag säga =)

• MariaOMarkus

MissH - jodå fick massa grejjer av familjen sist jag va hemma,hushålls grejjer,som glas å sånt :) så nu ör det bara en nt lägenhet som fattas..ligger nr 3 på en lägenhet i Högdalen å hoppas på att jag får den..vill börja inreda o sånt nu

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !