Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

nej tycker inte om att stoppa upp saker där (haha va dumt de lät) och men de menar jag tex p-ringen gillar inte de bara..

• MariaOMarkus

Lovelyy - de lär dröja innan den verkstaden börjar. Han vill ju vänta ett tag så han säger de blir nångång i framtiden..

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-31 15:20:01 följande:
    ojsan hoppsan... vad tråkigt för dig! Hur länge har ni varit tillsammans? Hur gamla är ni? och har han sagt hur länge han vill vänta?
    Dock inte så länge..snart 6mån. Men vi ska flytta ihop så snart som möjligt och vi har tänkt förlova oss nångång längre fram. vi är båda 21. sista sa han 1 år,men om han nu vill vänta ett år så tycker jag att han kan komma ihåg o skydda sig oxå,varför ska allt alltid lika hos tjejen ?..
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa men precis..va tänker killar med egentligen? min säger samma,att vi använder kondom lr avbrutet igen.. men som sagt de finns ju alltid en chans å orka gå och undra varje månad innan mensen..man kommer blir sönder stressad haha..

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-31 17:32:55 följande:
    haha värkligen... Fredrik bryr sig inte mycket alls... jag har sagt några gånger, "mensen är sen, jag tror jag kan va gravid" han svarar ointresserat "det tror jag inte du är, va inte orolig" wtf?! vad är det för svar? men nu har han inte sagt så på länge iaf
    vi är i samma båt du och jag..verkligen asså ! .. nu senast ja gsa så ,så sa min pojkvän "mensen kommer väl,du hade väl oregelbunden mens,lr hur va de" vadå ha KOLL man blir ju så förvirrad av deras svar så man blir tokig på dom..men nu strunar jag i att bry mig..nu är det han som får skydda sig
  • MariaOMarkus

Lovelyy - åh nej du,jag tänker då inte äta några piller. JAg har tänkt nu hela dagen på för jag måste ju bestämma mig. Och jag äter inte ett piller..precis..är ju bara å trä på gummit..
    va skönt för dig att han börjar förstå Hur gamla är nì ?=)

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-31 17:53:06 följande:
    jag är 19 om 15 dagar och han är 20
    Okej
  • MariaOMarkus

God morgon tjejer (om det nu är de)

va pratas de om här då?=)

• MariaOMarkus

Lovelyy - har du testat dig ? jaa du är ju inte ensam om att inte vara de...jag vill oxå blir gravid,NU NU NU NU...

• MariaOMarkus

Lovelyy- vilken vecka skulle du varit i då?..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !