Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Jag har precis klätt på min sommar kläderna för att gå ut i solen..sen ska jag köpa sandaler..fick skatteåterbäringen idag

• MariaOMarkus

MissH -woohooo va spännnade hoppas du får ett stort fint +..
    jaa va skötn väder de va ute idag,måste ju varit lätt över 21 grader hehe ..köpte sandaler och så skönt de va men som anligt måste man gå in dom men de ska nog gå hehe..

ååh mysit att grilla och sådär med sambon jag blir sambo med min kille om 3veckor ungefär..ska bli mysit..
    usch jag e så trött hela tiden undrar om man har brist på nåt?hmm

• MariaOMarkus

MissH -woohooo va spännnade hoppas du får ett stort fint +..
    jaa va skötn väder de va ute idag,måste ju varit lätt över 21 grader hehe ..köpte sandaler och så skönt de va men som anligt måste man gå in dom men de ska nog gå hehe..

ååh mysit att grilla och sådär med sambon jag blir sambo med min kille om 3veckor ungefär..ska bli mysit..
    usch jag e så trött hela tiden undrar om man har brist på nåt?hmm

• MariaOMarkus

God morgon på er =) uscha har vänt så på dygnet :S

• MariaOMarkus

MissH jaa precis,man förlorar ju så mkt av dagen hehe..
    idag får vi se va som händer..va resturangernas dag här i sthlm så en kompis ville jag sjulle med..sj då?

• MariaOMarkus

MissH - hahah ge mig in skuldkänslor nu hah :P

jaa hoppas ni får trevlig ikväll då ni skulle grilla själv tror jag killen kommer hit snart,vi ska ut i solen och ta en glass

• MariaOMarkus

MissH haha va bra jaa här är de fint oxå..man blir så glad när mn vaknar till sol

• MariaOMarkus

MissH aj aj för å bränna sig..viskar *smörj in dig ordentligt* jag har inte de problemet jag är brun året om jag

• MariaOMarkus

MissH - jaa solen är ju som starkast mellan 12 och 14 om jag minns rätt..men ouufff idag har de varit riktigt varmt..låg ute i solen med killen och åt glass,va massa folk som solade och hade picknick

• MariaOMarkus

MissH - aah va bra ni ska fixa mer solskydd nej du,inge piller ätning här..Jag ska till honom att jag itne tänker äta nåt och de förstod han. Jag sa att "nu är det du som få tänka på skydd" jag tänker inte bry mig heheh då blev han lite chockad men då får han blir de haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !