Unga som längtar efter barn !
jaj86: nej det är första försöket den här månaden. men jag är så himla orolig av mig som person så jag går redan och oroar mig för att det inte ska gå.så himla dumt. hur länge har ni försökt?
jaj86: nej det är första försöket den här månaden. men jag är så himla orolig av mig som person så jag går redan och oroar mig för att det inte ska gå.så himla dumt. hur länge har ni försökt?
ja precis. Man har ju hört från massa folk här på FL som är inne på typ tionde försöket, det måste vara otroligt frusterande. Fast vi är ju unga så vi har ju inte direkt tiden emot oss, det är ju ett plus. vore jobbigt om man va typ 35 och inte hade lyckats än.
precis! vi får stötta varanadra helt enkelt. jag tänker försöka ta det lugnt tills om ett år typ. har det inte blivit nåt då tänker jag försöka kolla upp det.
men som sagt. jag är inne på första försöket så det är långt kvar tills dess...
aha. ja jag vill också ha en liten 08 bebis.inget i hela världen skulle göra mig gladare.
nej tjejer. nu är det dags för mig att dra mig tillbaka och jobba lite mer på den där bebisen.håhå
kramågonatt.
ojojoj här har det skrivits.
God morgon tjejer! har drömt om bebisar hela natten.haha
Nån som ska göra grav.test idag? Nån måste få ett plus snart. tycker bara att jag hör en massa minus hit och dit. Plusshoppet behöver tändas! D
misshellen: Lycka till! jag kommer aldrig kunna hålla mig när jag väl köper ett test.haha
misshellen: jag förstår.man vill ju nästan hellre gå ocg hoppas än att få ett minus. men på pharmatejet.se kan man köpr grav test för 9 kr styck. Då har har man råd att kolla en gång i onödan, sen kan man ju kolla igen på BIM dagen.haha.
carrabarra: tacktacj. jag det var väldigt mysiga drömmar.tråkigt bara att vakna och inte ha nån bebis :(
misshellen: Jag tror att man kan få ett plus på gravtestet några dagar innan BIM, jag har hört folk som fått det. men då är det viktigt att du testar i morgonurinen.
carrabarra: usch då. då kanske det är skönt att vakna och inse att man inte fått en sån där konstig bebis :p
carrabarra. jotack, jag har BIM den 18/5 ungefär. Det är första förösket nu så jag är beredd på att det kan ta ett tag. jag har inte haft ett enda symptom en så länge så det känns rätt kört.liiite stickningar i magen men thats it.
tack! hur går det för er?