• Rokka Jill

varning för cubus *grrr*

Jävla cubus. Jag ahr gillat den affären. Men inte nu längre! På barnavdelningen 1-6 år hittade jag HOTPANTS!!!!!! jag tittade på dom först o sen såg jag hur de var skurna, jag frågade min syster som var med mig "visst är detta hotpants?" javisst o hon häpnade. Jag kollade prislappen. Och ja där stod HOTPANTS!!!!!!!!!!... Dessa hotpants fanns oxå i istorleken upp till 14 år.
    MEN URSÄKTA VILL DE ATT SMÅBARN SKA HA PÅ SIG HOTPANTS ELLER????
    *GRRRRRR*
    Kan man göra något åt detta? tycker detta plagget är vidrigt o totalt onödigt.

jesså...
  • Svar på tråden varning för cubus *grrr*
  • Mli79

hehe, i skåne benämns rumpan/skinkorna för ballen

Hade också svårt med det från början. Jag menar "kom och sätt dig på ballen" fick mig att reagera många gånger...

Emma ska få en lillebror i maj!
  • Lehena
    Rokka Jill skrev 2007-05-10 11:41:16 följande:
     Detta är "hotpants"
    ....och dom ska inte sitta på ett barn....
  • Fluffguf

Jag förstår inte varför barn ska ha så vuxna kläder nu... okej att det finns till 14 år, men 1-6?!

• Rokka Jill

Så, vad kan man göra åt detta? kan få dom idioterna att ta bort detta ur sortimentet?

jesså...
  • ELAAAN

det där är ju inte hotpants, det är ju badkläder.
    Och ett barn brukar inte ha lika "lång" rumpa som vuxna, haha.
    Det är nog inte menat att vara sexigt..

• Rokka Jill
    Fluffguf skrev 2007-05-10 11:43:09 följande:
    Jag förstår inte varför barn ska ha så vuxna kläder nu... okej att det finns till 14 år, men 1-6?!
    tonåringar är väl okej.. Men storleken TILL 14 år är ju 7-14 år.
    Så det var även 7-8-9-10-11-12 åringar som kunde ha dessa..
    jesså...
  • Fru Allerdahl

Usch.. jag tycker det är mycket kläder som ska vara så sexiga redan till små barn

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Theodore ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ 02-09-06 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Rokka Jill
    ELAAAN skrev 2007-05-10 11:44:06 följande:
    det där är ju inte hotpants, det är ju badkläder.Och ett barn brukar inte ha lika "lång" rumpa som vuxna, haha.Det är nog inte menat att vara sexigt..
    Om du har cubus i närheten så kolla dessa "barnshortsen" "hotpantsen" så ser man att där var RÖVEN ska vara är det typ  "uppklippt" en bit kortare än på framsidan.
    jesså...
Svar på tråden varning för cubus *grrr*