• Rokka Jill

varning för cubus *grrr*

Jävla cubus. Jag ahr gillat den affären. Men inte nu längre! På barnavdelningen 1-6 år hittade jag HOTPANTS!!!!!! jag tittade på dom först o sen såg jag hur de var skurna, jag frågade min syster som var med mig "visst är detta hotpants?" javisst o hon häpnade. Jag kollade prislappen. Och ja där stod HOTPANTS!!!!!!!!!!... Dessa hotpants fanns oxå i istorleken upp till 14 år.
    MEN URSÄKTA VILL DE ATT SMÅBARN SKA HA PÅ SIG HOTPANTS ELLER????
    *GRRRRRR*
    Kan man göra något åt detta? tycker detta plagget är vidrigt o totalt onödigt.

jesså...
  • Svar på tråden varning för cubus *grrr*
  • Fluffguf
    Rokka Jill skrev 2007-05-10 11:44:14 följande:
    tonåringar är väl okej.. Men storleken TILL 14 år är ju 7-14 år.Så det var även 7-8-9-10-11-12 åringar som kunde ha dessa..
    Okej, det var ju lite värre! Barn ska inte klä sig sexigt!
  • jengus

När jag var på cran canaria på en marknad så fanns det ett halterneck ( Stava?) linne å ett par hotpants till 3 åringar som det stod sexy på!!!! Jag blev skit arg när jag såg det,å sa till killen som sålde dom men han bara skaka på huvudet åt mig! Hallåååå de e fan helt jävla sjukt ju!!!!!

• AnnaGBG

Är ballen rumpan!? Shit, det låter ju porrigt! Säger man alltså Balle om ett barns rumpa?

• Tjej 83

haha sicket ord.
    men nej de är fel att de har hotpants.
    itne sett dem själv med det låter ju skumt.
    men ja har sett bikini till småbarn där de är triangel överdel. varför? räcker det itne med en baddräkt elelr bara underbyxorna?

• Mli79

AnnaGBG - jepp - balle: rumpa. Inget porrigt alls över det här i södern. Skåningar säger många konstiga saker.

Och för att svara på TS - fruktansvärt osmakligt att designa och sälja ett sådant plagg. Men värre måste väl ändå vara att det finns föräldrar som köper det.... hoppas dom är få till antalet.

Emma ska få en lillebror i maj!
  • BMW Lover

Måste berätta om en sak jag var med om fast det var på Lindex, inget fel affären gjort, men det var iaf där det utspelade sej.

Tittade på underkläder och vid en pelare full med stringisar står en UNG tjej, helt outvecklad, kan hon ha varit ca 12, (jämför med mina lillasystrar som är 11 respektive 14) Hur som helst hon står med ett par rosa gansa söta stingtrosor i handen och ett par röda med svarta rosettdetaljer på. Vänder sej uppåt och frågar mamma (antar jag) vilka hon ska ta. Hör och häpna, vet ni vad mamman säger.....

"Ta dom röda, dom är sexigare!"

Höll på att dööööö!

Så det finns även vuxna som inte har ett dugg i huvudet, inte bara butikskedjor uppenbart!

Är det så konstigt att det finns pedofiler???

Nä fy låt barnen få vara barn!

• Tjej 83

lite OT med vi säger pömsig när man är trött o vill sova. men de är nåt annat för skåningar eller? svara i min gbok annars

får kolla på cubuc nästa gång ja åker in till stan. men är de verkligen från 1 år?

• Julias mamma

Pömsig betyder eg sexuellt utmattad...

• Tjej 83

julias mamma
    hahaa misstänkte det.

BMW vaa?? sa mamman s`å? fy fasen

• älvanpurjo

tjej 83

jag äsger pömsig till min osn när han är trött... min mamam har alltid sakt det till mig

Svar på tråden varning för cubus *grrr*