• Anonym

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

hur går det me liket....:)?

• Anonym
    Jacqueline skrev 2007-05-14 08:19:48 följande:
    precis..inget man vill gå runt och minnas i hela sitt liv...Min styvfar hittade ett lik i skogen när han va typ 15 ,han va ute och tältade/festade med sina kompisar på kvällen och morgonen efter när dom kom ut ut tälten så hittade dom en död tjej i deras ålder...dom hade inte sett henne på kvällen innan så dom hade festat och sovit bara någon meter ifrån hennes kropp.Han har svårt för det än idag och nu är han 45.
    Hur dog hon? Vad tragiskt!!
  • Anonym

Skulle det vara ett lik, och ni har misstänkt det så pass länge, har ni ju gett de ansvariga för det flera dagars försprång. Inte så bra kanske...

• Anonym

har inte läst hela tråden nu, men kan de inte bara var nån som tex grävt ner sin katt lr nått annat dött djur?????

• Anonym

Vi jagar i våran familj och vi gräver då inte ner några överblivna rester från djur tex älg.

• Anonym

haha men gud vilket tjat det blev. fel o sluta gnata på vad det kan vara. ts ring snuten!!!!

• Anonym

Jag förstår dig Ts, inte skoj att ta upp polisens tid om det faktist visar sig att det inte är nåt.

Samtidigt tycker jag du ska ringa... de behöver ju inte åka ut hur många som helst. Kanske dom också kan ta med en hund.
    Det skulle kännas bättre för dig om det visar sig att det faktiskt ligger ett lik i skogen.

Hursomhelst, något luktar, kan lika gärna vara någon som grävt ner döda djur, och det är väl förbjudet i sverige ?

Till er som tvivlar på TS: Vad gör ni då i tråden ??

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?